Over og ut

HJT

Glad i forumet
Hei alle september-mammaer. Dette var ikke liv laga for meg. Har hatt en lei følelse hele veien, og i dag 6+5 begynte jeg å blø mye. Får nok alt bekreftet på TUL i morgen.

Det er ordentlig vondt og urettferdig, men glad kroppen klarer å si i fra selv denne gangen (har en kjip ma bak meg). Får trøste meg med min fine sønn på snart to!

Ønsker dere gode og sunne svangerskap! Kommer snart tilbake :)

Hei alle september-mammaer. Dette var ikke liv laga for meg. Har hatt en lei følelse hele veien, og i dag 6+5 begynte jeg å blø mye. Får nok alt bekreftet på TUL i morgen.

Det er ordentlig vondt og urettferdig, men glad kroppen klarer å si i fra selv denne gangen (har en kjip ma bak meg). Får trøste meg med min fine sønn på snart to!

Ønsker dere gode og sunne svangerskap! Kommer snart tilbake :)
Så trist å høre! Kos deg med sønnen din og ta vare på deg selv! Lykke til med et nytt forsøk og bra jobba til kroppen som klarte å rydde opp selv!

Det var trist å høre❤️

Det var leit å høre :Heartred god klem fra meg:Heartred

Så trist :( ❤️❤️❤️

Så trist :( oppdater oss når du har vært på UL da. Krysser fingrene for at hjerte banker og blødningen er uskyldig.

Nei, så leit :( håper allikevel i det lengste at det ikke stemmer. Når i dag skal du ha ul? :Heartpink:Heartpink

Føler så med deg. Håper dere får gode nyheter på TUL :Heartred

Nei, så leit :( håper allikevel i det lengste at det ikke stemmer. Når i dag skal du ha ul? :Heartpink:Heartpink
Hei! Jeg hadde ul i formiddag. Viste fostersekk, men alt for lite foster uten hjerteaktivitet. Pluss blødning. Så da blir det utskrapning til uka. Men de målte faktisk hcg i dag og så på mandag for å være helt sikre. Men jeg har smerter og blodtrykksfall hele tiden, og blør. Men godt å få god hjelp.

Back
Topp