Over og ut her også...

marlene87

Gift med forumet
Begynte med spotting igår og det øker på. Ingen gravidsymptomer og akkurat lik følelse som sist SA.

Lykke til med svangerskapene:)

Huff d var trist lesning :( Håper d klaffer fort igjen.. :/

6-7 uker på vei.
Har ei datter fra før, så hun er en trøst nå. Bare å komme skikkelig igang med blødningene og håpe på at kroppen ordner opp selv denne gangen også:)

Off. Trøsteklem!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

off d va ikje kjekt å høre....*trøsteklem*

Takk for gode ord:) Spottingen har stoppet. Skjønner veldig lite egentlig:( Sist svangerskap var jeg sengeliggende med masse oppkast, nå er jeg i veldig fin form! Tok blodprøver igår og skal tilbake på mandag. Torsdag er det ul så det blir veldig nervepirrende! Vet ikke hva jeg ska tro nå

Ingen svangerskap er like. Jeg har ikke et eneste symptom nå, bortsett fra at brystvortene har begynt å svi og gjøre vondt. Sist jeg var gravid var jeg konstant kvalm og hadde vonde bryst fra positiv test..
Har du blødd mye da, eller har det bare vært spotting?

Det er sjanse for at du ennå er gravid. Du får bare vente å se.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Har ikke blødd noe, kun litt spotting i 2 dager. Vet at ingen svangerskap er like, men tørr ikke være positiv enda ifall det er en SA... Time will show:)

Skjønner at du er redd for å håpe, men jeg krysser alikevel fingrene og håper på positive svar på mandag.
Klem

Håper det blir positive svar til deg :)

Back
Topp