Over kjøkkenbenken - kan noen hjelpe???

lissom

Forumet er livet
Vi holder på med hus, og akkurat nå tenker vi kjøkken... og jeg lurer så på hva vi skal ha over kjøkkenbenken.... Kjøkkenet blir i bjørk med eikeplate, skipsgulv, trooor jeg... Veggene blir beverpanel, mest sannsynlig eggehvit eller liknende (har caffe latte i nesten resten av huset[8D])

Så hva tror dere ville blitt fint???

Jeg ville hatt lyse fliser, ikke sånne blanke glatte men litt mer røff stil. Jeg har sånne blanke glatte og de minner meg om badene på sykehus og instutisjoner, hehe. Men, de var her da vi flyttet inn.

Nei, gå for noen lyse[:)]

i har benkeplate over vasken og steikovnen. Ble kjenmpestilig:)

ORIGINAL: fomle 83

Det hørtes kjempefint ut... Har du bilde??

Vi har forresten bare ei glass-tavle i frosta glass bak stekeovnen og ingenting på resten...

vi har stål-plater vi [:)]

ORIGINAL: Entil

Vi har forresten bare ei glass-tavle i frosta glass bak stekeovnen og ingenting på resten...

Ingenting?? Bare luft??[8D]
Neida, tuller... men når dere sier at dere har bare over stekeplata og vasken, har dere malt tapet på resten da?? Eller noe annet....?

ORIGINAL: lisemor81

Neida, tuller... men når dere sier at dere har bare over stekeplata og vasken, har dere malt tapet på resten da?? Eller noe annet....?

Hehe... Har jo vegg da[8D]
Sånne malte plater som ser ut som panel (husker ikke hva de heter i farta[8|]). Har det på veggene ellers på kjøkkenet også.
De er glatte og lette å vaske av og tåler litt søl...
Tror nok jeg ville hatt noe bak vasken hvertfall, hvis jeg hadde vanlig panel eller strie som er vanskeligere å vaske...

ORIGINAL: lisemor81

Hehe... Har jo vegg da[8D]
Sånne malte plater som ser ut som panel (husker ikke hva de heter i farta[8|]). Har det på veggene ellers på kjøkkenet også.
De er glatte og lette å vaske av og tåler litt søl...
Tror nok jeg ville hatt noe bak vasken hvertfall, hvis jeg hadde vanlig panel eller strie som er vanskeligere å vaske...

Ferdigmalt panel??? Er det vi har i nesten hele huset[;)] Skal ha det på kjøkkenet også da, men vet ikke om vi vil ha det over benken... Skal ha vasken under vinduet, så forsåvidt trenger vi nødvendigvis bare noe over kokeplatene, da??

Mamma og pappa har sånn skiferheller i firkanter og trekanter over benken, det er ganske kult synes jeg, men vet ikke om jeg vil ha det, når hele resten av kjøkkenet (skapene og benken) er likt mammas... Trenger ikke herme 100% liksom[;)]

Back
Topp