Over ivrige fotball supportere i hus! :p

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Ja, for å si det sånn så er fotball noe som settes veldig i høy fokus her i hus! da samboer spiller og er stor fan av Manchester United ! Samt at han har fått sønn min heeeeeeelt gira på United, syns det er søtt ! Samboer har til og med vært å kjøpt bodyer med logoer med United på ! Men av og til kan det bli litt vell mye, spesielt når lillegutt kun ser etter United ting i butikken, og sier "det her trenger jeg, og jeg skal ikke mase om jeg får det" :p flere som har det slik?:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen fotballfans her heller. Helt greit for meg ;)

Nei, ingen overivrige fotballsupportere her i huset...om det blir fotballutstyr her i huset blir det nok en RBK-drakt om noen år

Av og til så skulle jeg ønske det ikke var så mye fotball ! Så unner de som ikke har fotball fans !:p for når samboer er på jobb å sønn min alltid skal spille fotball spill, se fotball kamper og stiller en hau med spørsmål jeg ikke kan svare. :p samboer spiller fotball, å har en veldi liten ivrig supporter som alltid skal være med på treninger og kamper ! Og jeg må alltid være med :p det er søtt, men til tider veldig slitsomt :)

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp