Over halvveis...

BabyMama

Glad i forumet
Hei jenter! Vil bare minne om at de fleste av oss nå er over halvveis i svangerskapet. Jeg synes dette går kjempefort og har for tiden ingen nevneverdige plager. De fleste sier at 2. trimester er en gylden tid - og det er jeg helt enig i. Koser meg stort og synes det er herlig å være gravid!!!

Hva med dere - flere som er i toppform og lykkelig gravide?

Heisann!

Ja tenk...over halvveis allerede...
håper virkelig det går like fort fremovert [;)]

Formen er vell ikke på topp her,
men LYKKELIG jaaaaaaaaaaaaaa [8D]

Føles ut som jeg er i en evig drømmesus!!

Klem fra Kathrine

Hei

Svever selv hver dag i en gledesrus over min voksende mage til tross for mye jobbing og lite trivsel i min heltidsjobb! [;)]
Overskudd er det nok av heldigvis. [:D]

samme her, synes plutselig tia fløy avgårde, begynner vel snart å grue meg til fødselen jeg nå[&:]

så bra å høre babymama at du er fris og rask[:D]

det er jeg også å ting kunne vel ikke blitt bedre.føler jeg meg litt nedfor en dag tenker jeg bare på babyen og hvor mye vi gleder oss til den kommer.merker jeg sitter å venter på noe,men tiden går forsåvidt fort så jeg skal ikke klage![:D]

er bare annig med å begynne livet mitt![:)]

Squat var det du som venter tvillinger,så utrolig flott,dobbel lykke[:D]Kan du ikke dele med oss dine tanker og inntrykk når du første gang fikk vite at det var 2 smårollinger inni deg?Må jo være fantastisk[:D]Du har aldri lagt ut noe magebilde du, er spent på å se deg, er du mye større enn oss andre?Er det noe anderledes rudnt din fødsel,me tanke på keisersnitt, eller skal du føde normalt? Spennende [:D]

jeg og deg har termin akkurat samme dag[:D]

ja nå er det bare resten igjen[:D]
jeg svever om dagen jeg...
kjente de første ordentlige spark natt til lørdag, det samme gjorde sambo.

Jeg synses det virker så lenge til det er juni, men håper tiden går fort, gleder meg til permisjonen begynner, og jeg slipper og gå eller tenke på jobb[:D] Bare om jentå inni magen min[:D]

Ja mi og sparke så bare det, akkurat nå nettopp tok hu skikkelig i, det er en helt fantastisk følelse[:D]

Ja, tenk at man er halveis allerede. Er overlykkelig selv om formen er variert. Synes det er fantastisk å være gravid [:D]. Benytter sjansen til å ønske dere alle et fortsatt fint svangerskap i siste halvdel [;)].

[:D]helt utrolig hvor fort denne tiden har gått, er 20+3 og over halvparten og kjenner suget i magen for jeg gleder meg så til å få gutten vår ut. Plages veldig med bekkenløsning...humper rundt på krykker og mitt aktive liv er meget redusert, MEN med tanke på hva man har i vente i sommer så er det ikke nøye.
Håper tiden for oss juni mammaer går like fort herifra også.....[:D]

Back
Topp