Over for meg

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
Da ble det en MA på meg i uke 12.. Var på min første svangerskapskontroll i dag hvor det ble tatt ultralyd. De fant ingen hjertelyd å ble sendt videre til sykehuset for en innvendig ul. Endte opp med å få med tabletter hjem for å få fjerne det som er igjen i livmora :( Må bare ønske dere lykke til videre å takke for meg :) dere er en flott gjeng!

Huff :( kunne de se hvor langt på vei det hadde stoppet opp? Klem til deg.

Så utrolig trist :-( sender deg en kjempestor klem, ta vare på deg selv nå <3

Takk for det :). Var i dag 11+4 å de regnet med et foster på ca 4,5cm. Det de fant på ul hos meg var bare 2,5cm. Har hatt problemer med litt småblødninger/brunt utflod innimellom, men har ikke hatt noen smerter. Vært å tatt hcg prøver tidligere, men var min første ultralyd i dag.

Kjempe trist :(

Takk for det :). Var i dag 11+4 å de regnet med et foster på ca 4,5cm. Det de fant på ul hos meg var bare 2,5cm. Har hatt problemer med litt småblødninger/brunt utflod innimellom, men har ikke hatt noen smerter. Vært å tatt hcg prøver tidligere, men var min første ultralyd i dag.

Har vært igjennom dette selv, og vet hvordan det føles! Ta vare på hverandre, og så sitter det nok en ny spire igjen snart skal du se :)

Huff, så trist. Da er vi i samme situasjon, jeg var også her på marsforumet, men hadde en ma for 2 uker siden. Krysser fingrene for at vi blir raskt gravide igjen.

Da ble det en MA på meg i uke 12.. Var på min første svangerskapskontroll i dag hvor det ble tatt ultralyd. De fant ingen hjertelyd å ble sendt videre til sykehuset for en innvendig ul. Endte opp med å få med tabletter hjem for å få fjerne det som er igjen i livmora :( Må bare ønske dere lykke til videre å takke for meg :) dere er en flott gjeng!

Uff så trist :-( akkurat det samme skjedde med meg i november i fjor så forstår godt hvordan du har det. Et lite tips hvis du tok blodprøvene før legetimen, få de kastet. Var ikke så veldig stas å få prøvesvarene i posten etter noen uker:-(
Sender en klem!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så trist :-/ sender deg en god klem <3

Å nei, så trist:(

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Så trist å lese. Ta vare på deg selv, god klem til deg <3

Back
Topp