over for denne gang..

Tussen80

Elsker forumet
da var snart permisjonen min over.. begynner på jobb til mandag.. Jeg gleder/gruer meg. Har egentlig gleda meg de siste ukene for begynner å bli litt sliten og klar for å komme i gang igjen... meeeen tror jeg kommer til å savne Andreas skikkelig mye. Men blir jo godt for gutta å være sammen da :)

Kanskje vi får kjøre på med unge nr to så jeg får litt mer perm.. hihi..

Hvordan syns dere det var å komme tilbake på jobb?

lykke til på jobb :) Det kommer til å gå så fint så! Jeg begynte jo allerede i januar, så det var ganske leit å begynne sååå tidlig, men etter de 2 første dagene så gikk det mye lettere for hver dag :) Nå er det bare en fryd å jobbe.

Jeg har jobbet 2 uker allerede, men skal bare jobbe ut mai, da har jeg ikke mer jobb :( ut og søke jobb...

Jeg syntes det var litt trist i starten, men det går greit nå. Jeg kjenner at jeg savner lillegutt veldig. Det er så godt å komme hjem til han :) Føler at jeg har mer energi til overs, selvom jeg har vært en hel dag på jobben :)

Eg begynte å jobbe 28.feb, synes det var kjekt å begynne å jobbe igjen. men skal ha lang sommerferie fra 1juni til 14 august. Ser fram til  noen mnd sammen med godjenta hjemme.

Skal tilbake 1. august. Spennende, rart, skummelt og jyyysla godt. Tror jeg trenger andre voksne rundt meg på dagtid etterhvert ja.
Men litt ironisk at pappaen leverer gutten i en barnehage og mammaen reiser langt til en annen barnehage for å ta seg av 10 barn omtrent like gammle som Adrian........

Godt å høre dere syns det var ålreit å komme tilbake til jobb. Var innom på besøk der i dag og var jo så koselig. hender jeg er innom. hehe.. og alle sa de gleda seg til jeg kom tilbake og da blir det jo enda mer koselig :)

Også er det bare 8 uker til ferie :)

Syntes det var godt å komme tilbake på jobb jeg! Begynte 1.april. Har overtatt deler av fedrekvoten, og skal være hjemme 3 uker nå. Ville nok heller jobba... Vet ikke helt, men jeg trives nok utrolig godt i jobben min, og trives ikke særlig som hjemmeværende...

Huff, har jobbet over 2 måneder nå og skulle ønske jeg heller kunne vært lenger hjemme. Nå er hun jo blitt så stor og morsom å finne på ting med på dagtid og føler jeg går glipp av så mye av dagen hennes når jeg er på jobb.
De første dagene var forferdelige, men så kommer man jo i rutine. Gleder meg til bursdagen hennes for da skal jeg ha litt mer hjemmetid med henne!!

Back
Topp