Over for denne gang, krumme nakken til neste gang Januar

H

Helund

Guest
Æsj.... Da er det klart.... Testet i dag på rugedag 14 fryseforsøk og fikk atter en gang negativ test.... Kjenner jeg er så lei av disse negative testene! :crybaby2
Sikkert flere som kan si meg enig i det?
Jeg vil jo ønske alle dere som ennå ruger, lykke lykke til! Og dere som har fått positiv test, gratulerer så mye! :hug013

Må jo da stå på medisiner fram til rugedag 16 som er lørdag..og teste på nytt da..

Hva som blir planen videre er da:
Har ett uttaksforsøk igjen i det offentlige... Har ingen egg igjen på frys nå. Så blir nytt uttak i slutten av januar slik det ser ut nå. Om TR kommer på mandag da...
Spaystart ca 20 desember og Menopur 300 IE start ca 15 januar... Så da kryssr jeg virkelig fingrene for neste forsøk...og legger dette forsøket bak meg!

Mannen ble selvfølgelig veldig skuffet! Han ville vel igrunn bare gi opp alt sammen, men etter litt tenketid for seg selv fant han vel ut at det bare er å prøve igjen..:angel8

Så da er det bare å ønske julen velkommen!:bigsmurf:bigsmurf

Så utrolig leit at du skal oppleve å bli skuffet gang på gang! Flott at du fremdeles virker ved godt mot, det trenger du for å sette igang igjen. Håper inderlig at neste ferskforsøk er det som skal til for dere!

Jo takk Chuma! Det varmer med litt medfølelse :) Er så deilig at dere her inne vet jo akkurat hvordan det er, sor dere går jo gjennom det samme...
Men krysser fingrene for alle dere andre!!

Er det noen her inne som har pos test på fryseforsøk senere enn dag 14??

Back
Topp