Over det værste suget

Latterfrosken

Forumet er livet
Nå har jeg vel kommet over det værste røyksuget... men fy fader for en viljestyrke som kreves. Og jeg har lyst på ALT å spise... sulten hele tida. Så jeg må passe meg for ikke å legge på meg noe særlig... gjør man det selv om man er forsikltig med det man putter i munnen? Har kjøpt inn sukkerfrie pastiller, og tar en sånn i stedefor røyken. DETTE ER VANSKELIG!!!! Men jeg vet jeg klarer det. Måtte bare få dele litt stolthet med dere...
Klem

synes du har vært kjempeflink som har stumpa , stå på vidre dette går bra[:D][:D]

Du har vært KJEMPE flink! Du burde være stolt av deg selv[:D]

Knall flink! Hvor lenge har du holdt deg da?

Kjempeflott!
Stå på! Dette går riktige vegen! Du har vore kjempeflink som har stumpa røyken. Syns det er viktig å skryte over kvart lite framsteg når det gjeld kutting av røyk! Har sjølv slutta for snart 2 år sidan! Stå på! [;)]

Er du innstillt på det så klarer du det[;)] Jeg hadde gulrøttene lett for hånden de første 6 mnd[8|]. Fikk det første året noen skikkelige harde knekker, men kom meg over de og så gikk det lenger til neste gang suget kom for fullt. Syns du er flink jeg,vet hvor vanskelig det kan være..
LYKKE TIL[:D]

Back
Topp