Over bekymret :-(

Jeg er nok litt over nervøs/bekymret. Men når det har gått galt flere ganger før. Å man har prøvd flere år uten noen hell. Hatt mislykka IVF forsøk å når det endelig da klaffer er bekymringene så mye større. Gleden er der selvfølgelig men redselen for at det går galt henger på mine skuldrer som en klegg...

Jeg er bare 4+5 på vei. Har murringer som kommer og går, men har også nå de to siste dagene hatt mer stikkninger enn de andre dagene. Å er så redd for at det er et dårlig tegn. Brystene er veldig ømme. Sliter ikke med noe kvalme enda. Mer trøtt enn vanlig og sover veldig ujevnt. Samtidig som jeg hele veien sjekker om jeg blør. Ikke noen blødning. Men så redd den intense stikkinga jeg kjenner er et dårlig tegn den kommer bare av og til.
noen andre som har det?
 
Stikkingen er helt normal, kjære deg :) Men jeg skjønner du er nervøs og bekymret, det er en del av det å være gravid det å ♡ Dette kommer til å gå helt fint ♡
 
Jeg er nok litt over nervøs/bekymret. Men når det har gått galt flere ganger før. Å man har prøvd flere år uten noen hell. Hatt mislykka IVF forsøk å når det endelig da klaffer er bekymringene så mye større. Gleden er der selvfølgelig men redselen for at det går galt henger på mine skuldrer som en klegg...

Jeg er bare 4+5 på vei. Har murringer som kommer og går, men har også nå de to siste dagene hatt mer stikkninger enn de andre dagene. Å er så redd for at det er et dårlig tegn. Brystene er veldig ømme. Sliter ikke med noe kvalme enda. Mer trøtt enn vanlig og sover veldig ujevnt. Samtidig som jeg hele veien sjekker om jeg blør. Ikke noen blødning. Men så redd den intense stikkinga jeg kjenner er et dårlig tegn den kommer bare av og til.
noen andre som har det?
Det er helt normalt kjære deg :) det stikker i livmoren for at den vokser,så det er et godt tegn :)
 
Her stikker det også,leste om det i går at man skal bare ta det med ro,for det er helt normalt :)
 
Skjønner at du bekymrer deg, det tror jeg er helt normalt. Jeg syns denne første uka har gått ekstremt sakte, men har nå bestemt meg for å forsøke å legge fokus på andre ting og holde meg aktiv, da går nok tiden fortere. Dessverre får man ikke gjort noe fra eller til hvis det skulle gå galt. Men heldigvis er sjansen for at det går galt mindre og mindre for hver dag som går! :)
Stikkinger i livmor er nok livmor som utvider seg, og er helt vanlig og ikke farlig.
 
Takker for svar :)
Huff ja jeg bekymrer meg for mye. Liker ikke desse mensen murringene heller. Men krysser fingrene for at det holder seg der inni nå. Ultralyd om 2 og en halv uke så
 
Bekymringene er helt normale. Tror alle bekymrer seg de første månedene. Jeg kjenner på en konstant bekymring (4+5). Jeg har ikke mistet før, så tror kanskje bekymringen til de som har mistet er enda større enn min. Mensmurringene og stikkingene er et positivt tegn. Det betyr at livmora vokser og spiren klorer seg fast :)
 
Back
Topp