Over all forventning! *barnehage*

paleface

Gift med forumet
Nå har Nor gått i barnehagen i to og en halv uke, og det går så bra! [:D] Jeg gruet meg veldig til å levere henne, for hun er en skikkelig mammadalt som gjerne kan begynne å gråte hvis jeg går på do... Men hun har ikke grått en eneste gang, faktisk! Dvs. en gang begynte hun nesten å gråte, men da fokuserte jeg på at hun måtte vinke til mamma, og da gikk det over. En av de som jobber i bhg sa i dag at hun er imponert over hvor fint det har gått, og at det virket som om Nor bare trengte to dager på tilvenning - siden da har alt vært greit! [:)]

Hvordan har det gått med barnehagestart og -tilvenning for de andre småttingene?

ORIGINAL: RegniEsil

Det har gått ufattelig bra med Iris også! Men det forventa eg, ho elskar å vera der det skjer ting, og ikkje vera heima å kjeda seg med mamma!! [8D]

og dei har kommentert det at Iris vil gjerne klara ting sjølv, og vil ikkje ha så mykje hjelp så dei andre på samme alderen vil ha.. [8D]Blir vel nok ei sta høne som veit kva ho vil og ikkje vil.!!!

Hehe, det kan være slitsomt med sta unger, men det er jo godt at de vet hva de vil - og ikke vil... [;)][:D]

Det er godt når de ikke gråter!! Mathea har gått i 1måned nå og de siste dagene har hun hyyylt når jeg har levert henne. Så tydlig at hu nå skjønner at jeg drar, er jo så fælt å dra fra henne når hun gråter sånn.. Men håper det går til seg igjen[:D]

Noah har hylt og hylt og hylt i mange uker nå, ganske slitsomt!
Han hyler hver gang vi nærmer oss døra, og det er faktisk grådig kjipt! Idag gikk det bedre enn det har gått noen gang, han hylte i ca tre minutter før det gikk over, og han har vært blid som ei sol hele dagen. Helt til han ser meg igjen, da begynner han å stortute igjen!

Gått utrolig bra med Elias også ': =) TRengte egentlig bare 1 dag til tilvenning , men måtte være under frokosten fordi de ville se da på dag 2.
Men han elsker å være i barnehagen , så han stooor koser seg :D Å det varmer ett mamma hjertet .
<3

Så bra at det går så mye bedre enn forventet[:D] Er så fint når ungene koser seg i bhg!

Henrik gråter hver gang jeg går fra an., men det går fort over og han stor trives ser det ut som .Har bestandig mye å "fortelle" meg når jeg kommer å henter han og så får jeg verdens beste koser etter endt bhg dag[:D]Herlig!

Niklas hyler når jeg reiser, men det går fort over.. så det går egentlig veldig fint. og han blir såååå glad når jeg kommer å henter han[:)]

ORIGINAL: Pijah

Han hyler hver gang vi nærmer oss døra, og det er faktisk grådig kjipt! Idag gikk det bedre enn det har gått noen gang, han hylte i ca tre minutter før det gikk over, og han har vært blid som ei sol hele dagen. Helt til han ser meg igjen, da begynner han å stortute igjen!

Næmmen - gråter han enda?? Uffa, hadde håpet det skulle ha gått seg til nå. Får håpe dagen i dag var et tegn på bedring!!

ORIGINAL: IdaK

ORIGINAL: Pijah

Næmmen - gråter han enda?? Uffa, hadde håpet det skulle ha gått seg til nå. Får håpe dagen i dag var et tegn på bedring!!

Vi satser på det! [:)]

Back
Topp