Over 40! Hvor lenge prøvde dere før dere ble gravid?

lamelia

Betatt av forumet
Hei
Er 43. Hadde en SA i sommer. Prøvd i 4 måneder nå. Går på clomid og ovitrelle. Hvor lenge har dere prøvd før spira satt? Har tre barn fra før. Brukte 5 måneder på første. 2 ble jeg gravid da jeg kjente jeg hadde el og tredje ved bruk av minipillen. 12 år siden sist. Vet det bare er 5% sjangs for meg nå hver måned. Men har et håp fortsatt på fjerdemann.

Håper på svar

Jeg var 40 år i 2020. Da ble jeg gravid på pp3 og jenta er nå 2,5 år.

Jeg er nå 43 og har prøvd i snart 1 år. Ble gravid på pp3, men opplevde MA i uke 8. Deretter 2 kjemiske.

Last edited:
Ble gravid etter 3 pp . Mista i ma , ble gravid 2 pp mista i ma, ble gravid igjen 1 pp kjemisk . Ble gravid igjen 2pp kjemisk og nå har jeg svak strek og det hadde jeg sist, mulig kjemisk igjen. Prøvd 1 år nå og har tre barn . Problemet er ikke å bli gravid her , men de fant polypper som kan være til hinder for baby og abort . Så har fått time på sykehuset til å fjerne de om to mnd .

Har tjukke fine slimhinner og hadde 9 egg på venstre og 4 på høyre når jeg var inne , store fine . Har regelmessig syklus . 42 år . Veldig fruktbar . :bag: Har trua som bare det hehe spotter i lutealfasen pgr polyppene og tror ikke noen vil trives i det hehe

Brukte mange år og 7 prøverør på første(25 år) 2 år på andre(34 år), 6 mnd på tredje(40år) og er på PP 2 på 4 barn nå (fødte nr 3 nå i januar men har ingen tid å miste).

Back
Topp