Over 2 partnere =horer, under = prippen ??

Vand

Forumet er livet
Hvor mange av dere har KUN hatt sex men EN (1) person??? [:D]

Og er det ikke litt rart å ikke ha prøvd noe annet?? [:)]

Og er det virkelig sånn at hvis du har hatt over 2 partnere så er du hore, hvis du har hatt under 2, så er du prippen??? [8|][8|][8|]

ORIGINAL: Reinbue

jeg har nok hatt meg med fler

er du hore da?[8D]

Jeg har hatt 7 - hvorav 4 av dem var på overkant av en mnd [8|][:-][&:][8D] SÅ litt "løs og ledig" i en mnd der.. Nøyt til fulle min eneste single mnd siden jeg var 16!!

ORIGINAL: KathMor

Jeg har hatt 7 - hvorav 4 av dem var på overkant av en mnd [8|][:-][&:][8D] SÅ litt "løs og ledig" i en mnd der.. Nøyt til fulle min eneste single mnd siden jeg var 16!!

Huff, hadde 2 på 2 helger...... [8D] og 2 samtidig...... jøje meg for ei hore! [8D] Men er oppi 8 totalt.......[&:][;)]

Men jeg er KJEMPEGLAD for at jeg har prøvd ut litt, og veldig glad for at jeg vet hva som finnes der ute! For jeg har nemlig det beste hjemme! [:D]

jeg har prøvde ut litt.. 7 stk., men jeg angrer som fy på alle faktisk..
tror også det er sånn at folk som har prøvd ut føler de må forklare hvorfor, og kommer gjerne med en slik ¨ja, jeg er veldig glad for det, kunne aldri bare hatt 1¨ osv, osv.
mens de som bare har hatt 1, må liksom forklare det.. tror vi ¨unnskylder¨ det uten at vi vet om det.. [:)]

ORIGINAL: *Emma08*

jeg har prøvde ut litt.. 7 stk., men jeg angrer som fy på alle faktisk..
tror også det er sånn at folk som har prøvd ut føler de må forklare hvorfor, og kommer gjerne med en slik ¨ja, jeg er veldig glad for det, kunne aldri bare hatt 1¨ osv, osv.
mens de som bare har hatt 1, må liksom forklare det.. tror vi ¨unnskylder¨ det uten at vi vet om det.. [:)]

Jeg tror mye også ligger til personlighet. Jeg tror ikke på "den ene" og likte å prøve både det ene og det andre! Jeg hadde behov for det!!!

Mens andre kanskje ønsket å spare seg, hadde/har ikke det samme "Utforskertrangen" som meg! [;)]

Syns det er veldig synd at du angrer på alle, jeg angrer på kun 1.........[;)]

jeg har hatt sex med to forskjellige på samme kveld (uten at det var samtidig) det er jo ganske løst!

ORIGINAL: Reinbue

jeg har hatt sex med to forskjellige på samme kveld (uten at det var samtidig) det er jo ganske løst!

fysj a meg[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: KathMor

Huff, hadde 2 på 2 helger...... [8D] og 2 samtidig...... jøje meg for ei hore! [8D] Men er oppi 8 totalt.......[&:][;)]

Men jeg er KJEMPEGLAD for at jeg har prøvd ut litt, og veldig glad for at jeg vet hva som finnes der ute! For jeg har nemlig det beste hjemme! [:D]
helt enig med deg forresten vand! Jeg er glad for at jeg har god erfaring, for jeg vet at min er best [:D]

er oppe i ni jeg..og med seks barn med tre forskjellige menn kvalifiserer jeg sikkert til hore i noen pripne kretser. Ikke at jeg bryr meg om akkurat det da. Man må nesten prøve litt før man finner det som passer..( herregud, høres jo ut som om jeg prater om sko[8|]). Bottom line: man er ikke hore med mindre man tar betalt!!

,

bedre og angre på noe man har gjort,enn noe man ikke har gjort! [:D][;)] jeg har angret på noen,men som regel vært fornøyd[:D][;)]

Oi oi tror ikke jeg skal skrive hvor mange her inne ser jeg[8D] Men det er maaaange fler enn det som er nevnt her. Jeg var ung og fri, og hvorfor ikke sier jeg? Har man lyst, har man lov[:D]

jeg har ikke spart meg men har bare hoppa i høye med samboern min.. men har jo utforsket litt på andre måte før han..[8D] jeg var jo ikke så gammel da jeg møtte han.. også bare ble det sånn...

Har hatt meg med noen før mannen ja.... Føler ikke for å legge ut antallet. Jeg hadde en periode jeg syns selv jeg var litt løs....[8|] Ble noen i løpet av et par mnd ja... Men jeg angrer kun på en, og er glad jeg hadde litt erfaring før jeg møtte mannen.

Back
Topp