Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Jeg har hatt 7 - hvorav 4 av dem var på overkant av en mnd [8|][:-][&:][8D] SÅ litt "løs og ledig" i en mnd der.. Nøyt til fulle min eneste single mnd siden jeg var 16!!

ORIGINAL: *Emma08*
jeg har prøvde ut litt.. 7 stk., men jeg angrer som fy på alle faktisk..
tror også det er sånn at folk som har prøvd ut føler de må forklare hvorfor, og kommer gjerne med en slik ¨ja, jeg er veldig glad for det, kunne aldri bare hatt 1¨ osv, osv.
mens de som bare har hatt 1, må liksom forklare det.. tror vi ¨unnskylder¨ det uten at vi vet om det.. [:)]
ORIGINAL: Vandhelt enig med deg forresten vand! Jeg er glad for at jeg har god erfaring, for jeg vet at min er best [:D]
ORIGINAL: KathMor
Jeg har hatt 7 - hvorav 4 av dem var på overkant av en mnd [8|][:-][&:][8D] SÅ litt "løs og ledig" i en mnd der.. Nøyt til fulle min eneste single mnd siden jeg var 16!!
Huff, hadde 2 på 2 helger...... [8D] og 2 samtidig...... jøje meg for ei hore! [8D] Men er oppi 8 totalt.......[&:][;)]
Men jeg er KJEMPEGLAD for at jeg har prøvd ut litt, og veldig glad for at jeg vet hva som finnes der ute! For jeg har nemlig det beste hjemme! [:D]