Outlet rundt/i Oslo

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Tenker meg til ski i slutten av august for å shoppe litt før termin i oktober.
Men er det noen gode outlet i område for babyutstyr og babyklær?

Jeg vet at barnas hus har hatt noen outleter i Oslo, men ikke hvor.
Han hende du finner noe på hjemmesiden deres.
Ellers har jeg tidligere kjøpt en del på Outlet One i Vestby.
Outlet One er den på sentret, ikke selve Outlet Norwegian..

Jeg vet at barnas hus har hatt noen outleter i Oslo, men ikke hvor.
Han hende du finner noe på hjemmesiden deres.
Ellers har jeg tidligere kjøpt en del på Outlet One i Vestby.
Outlet One er den på sentret, ikke selve Outlet Norwegian..
Hvert på outlet one før men har de noe til baby?
Prøvde å finne ut noe på hjemmesiden til barnas hus men fant ikke noe jeg ihvertfall, samt prøvd å google.

Norwegian outlet har vel heller ikke noe til baby ut ifra hva jeg kunne se på hjemmesiden dems.

Hadde hvert morsomt å handlet på litt andre steder enn ski storsenter også, men vil jo ha det billig også :p

Prøvde å finne ut noe på hjemmesiden til barnas hus men fant ikke noe jeg ihvertfall, samt prøvd å google.

Norwegian outlet har vel heller ikke noe til baby ut ifra hva jeg kunne se på hjemmesiden dems.

Hadde hvert morsomt å handlet på litt andre steder enn ski storsenter også, men vil jo ha det billig også :p
Jeg har kjøpt mye med til størrelse 50 på Outlet One til det to yngste.
Mamma bor i Vestby så er der en del

De har polarno pyret på outleten, og en til som jeg tror heter tweens eller lignende. Det er kun de to til baby, men mye bra på polarno i alle fall :)

Norwegian outlet på vestby har egen Polarn O. Pyret butikk hvertfall.
Har funnet en del babytøy på er par andre butikker også. Mye ull ol

Barnas Hus har outlet på furuset :) den butikken er fin, men er forskjellig hva de har. Den er ganske stor :)
Du kan også få babytøy på polarn o pyret outlet på vestby.

Tenker meg til ski i slutten av august for å shoppe litt før termin i oktober.
Men er det noen gode outlet i område for babyutstyr og babyklær?
Norwegian Outlet i Vestby! Outlet One på senteret i Vestby har også Lillelam til noe redusert pris :-)

Norwegian Outlet i Vestby! Outlet One på senteret i Vestby har også Lillelam til noe redusert pris :-)
Får se litt :)
Ull kommer vi til å kjøpe minimalt av, storesøster blir utrolig varm når hun har på ull og da alle typer ull så om lillebror blir lik blir det bare bortkastede penger. Men tenkte å ha et par plagg :)

Får se litt :)
Ull kommer vi til å kjøpe minimalt av, storesøster blir utrolig varm når hun har på ull og da alle typer ull så om lillebror blir lik blir det bare bortkastede penger. Men tenkte å ha et par plagg :)
De har annet også altså :-)

Back
Topp