Outlet med barneklær og barneutstyr?

kokosbolle1984

Forelsket i forumet
Pumpkin Bumps 2025
Fikk akkurat opp en reklame nå for Barnas hus Outlet på Ullevål stadion. Aner ikke om det er noe gode priser der eller ikke, men kom til å tenke på om det finnes noen andre der ute i landet. Vi skal kjøre litt på kryss og tvers i Norge i sommer så har jo mulighet for å stikke innom og kikke.

Outleten på Ullevål er stengt ned, alt er tømt. Vi var der tilfeldigvis samme dag som de startet outleten og fant en del fint (f eks barneski til 100 kr, akematter kr 100, mye ull osv) . Ellers har det vært outlet (nedleggelse) på Lillehammer (også stengt nå) og de hadde masse fint!
Mitt inntrykk er allikevel at om man slår til på nett på ulike tilbud så blir det like rimelig. Ofte store rabatter å finne :happy:

Så det var egentlig ikke et svar på spm ditt, annet enn at du sparer tid på å ikke kjøre om Ullevål outleten!

Kan varmt anbefale Kid to Kid på Triaden. Det er en bruktbutikk hvor man leier en hylle for noen uker og henger opp og priser varer selv. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom der bare for å se - endte opp med å handle skikkelig mye. Fant masse billige og veldig pent brukte ullklær, vognpose og bilstol! Fant masse newbie og name it som så helt nytt ut - til en brøkdel av prisen. Kommer definitivt til å handle der igjen.

Back
Topp