Oul

Lilla1

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei :)

Er det noen som ikke har fått time til oul enda?
Jeg har vært på toul, men har enda ikke fått time til oul. Er bare 14+0 så haster ikke sånn voldsomt, men synes jeg fikk time så raskt da jeg gikk gravid med datteren min
 
Hei :)

Er det noen som ikke har fått time til oul enda?
Jeg har vært på toul, men har enda ikke fått time til oul. Er bare 14+0 så haster ikke sånn voldsomt, men synes jeg fikk time så raskt da jeg gikk gravid med datteren min
Jada, her ventes det.. men er stor pågang. Så tror det er derfor :)
 
Jeg fikk timene til både tidlig ultralyd og den ordinære utlevert samtidig, jordmor henviste og noen dager etter fikk vi datoer for begge, syntes det var raskt , men mulig de ikke har så stor pågang? :)
 
Kommer vel ann på hvor man bor i landet men ikke fått til oul jeg heller men er også på bare i 14 uke..
 
Her ordnet jordmor med time til OUL når vi var på TOUL.

Innkallingen kom samme dag.
 
Fastlegen min sendte henvisning da jeg var der i uke 8 til toul og oul. Venter enda på time til oul
 
Min også sendte forespørselen imens jeg satt der :p men har etter 5 dager fortsatt ikke fått noen time :p
Dette var på sykehuset, og hun sa at datoen hun plukket ikke var garantert for det var resepsjonen hos dem som faktisk ordnet innkallingen. Den kom to timer etter
 
Dette var på sykehuset, og hun sa at datoen hun plukket ikke var garantert for det var resepsjonen hos dem som faktisk ordnet innkallingen. Den kom to timer etter
Ja på sykehuset når jeg var på OTUL. Men pågangen på Kalnes er stor.. så derfor tar det tid :)
 
Jeg fikk time rett til oul rett etter otul :happy:
 
Fikk innkallelse på sms dagen etter tul og brev i posten noen dager senere
 
Eg fekk velge dato til OUL på TOUL, mulig det har med at me er eit vidt distrikt der enkelte tidspunkt blir heilt "umulig " for oss som bur langt ute ☺️
 
Back
Topp