Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Så heldige vi er.Nei, er en ordinær tidlig ultralyd i tillegg i uke 11-13, og så den ordinære i uke 17-19 (men noen får den kanskje i uke 20 og).
Ja er kjempefint at det er tilgjengelig landet rundt nå!Fantastisk! Så heldige vi er.
Nei, skal være tilgjengelig for alle nå. Sist eg leste iallefallMin fastlege tilbydde ikke om å henvise til ultralyd i uke 12/13. Hun sa under siste legetime at hun skal henvise meg til uke 17/18. Men skal kanskje være en grunn til å få tidligere enn uke 17/18?
Skal være tilbud nå da om tidligere ultralyd enn tidligere, mulig legen din ikke har fått det med seg?Min fastlege tilbydde ikke om å henvise til ultralyd i uke 12/13. Hun sa under siste legetime at hun skal henvise meg til uke 17/18. Men skal kanskje være en grunn til å få tidligere enn uke 17/18?
Ok, men da skal jeg få ringt legekontoret og forhøre megNei, skal være tilgjengelig for alle nå. Sist eg leste iallefall
Nei, kanskje ikke. Skal dobbeltsjekke med ho! Blir dyrt å betale to ultralyder(skal på TUL privat på tirsdag), så hvis det er slik at jeg kan få henvisning til uke 12/13, skal jeg be om det!Skal være tilbud nå da om tidligere ultralyd enn tidligere, mulig legen din ikke har fått det med seg?