OUL

PM88

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Noen som har fått innkalling til OUL? Jeg ble positivt overrasket over å få brev og time 2 dager etter jeg var på 1.svangerskapskontroll. Føltes veldig «ekte» å få brev fra sykehuset med innkalling til OUL + en til time over sommerferien. Spent! Skal på to tul før det da men er jo noe spesielt/høytidelig med OUL føler jeg, første møtet med sykehuset og fastsetting av termin etc :)
 
Noen som har fått innkalling til OUL? Jeg ble positivt overrasket over å få brev og time 2 dager etter jeg var på 1.svangerskapskontroll. Føltes veldig «ekte» å få brev fra sykehuset med innkalling til OUL + en til time over sommerferien. Spent! Skal på to tul før det da men er jo noe spesielt/høytidelig med OUL føler jeg, første møtet med sykehuset og fastsetting av termin etc :)
Har ikke sagt til lege/jordmor at jeg er gravid enda, så hadde blitt veldig overrasket om jeg hadde fått time til OUL i posten:hilarious: Skal på tul #2 om 11 dager (er 9+4 da), så tar nok kontakt med jm for første svangerskapskontroll etter det:) Er sjettegangsgravid, så blir ikke fulgt opp så tett, men skal jo på de vanlige kontrollene og få helsekort, ta blodprøver etc iaf da:) Håper de neste ukene flyr avgårde:rolleyes:!
 
Noen som har fått innkalling til OUL? Jeg ble positivt overrasket over å få brev og time 2 dager etter jeg var på 1.svangerskapskontroll. Føltes veldig «ekte» å få brev fra sykehuset med innkalling til OUL + en til time over sommerferien. Spent! Skal på to tul før det da men er jo noe spesielt/høytidelig med OUL føler jeg, første møtet med sykehuset og fastsetting av termin etc :)
Så gøy! Gleder meg til det blir min tur! :)
Har ikke vært hos hverken jordmor eller fastlege ennå. Men skal ha telefonsamtale med jordmor denne uka, også skal jeg ikke til legen før i uke 12! Så det er en stund til ennå
 
Legen sendte henvisning til tidlig ul når jeg var ca 5-6 uker på vei, og etter et par dager fikk jeg brev med dato til både tidlig ul og ordinær ul:shy: Midten av juni. Føles uendelig lenge til, men godt å ha en dato og forholde seg til:rolleyes:
 
Ikke hatt time med fastlege eller jordmor enda. Kun vært hos privat gynekolog, men hun har dialog med sykehuset så da sendte hu henvisning. Fikk brev et par dager senere, med informasjon om at jeg ville få time i uke 22, så regner med jeg får nytt skriv med dato :)
 
Har ikke fått enda, men er bare 7+2 :) skal ha ny TUL 15 April. Siden jeg har slitt med mye smerter og vi trodde jeg var gravid utenfor livmor! Men jeg ble sendt til sykehuset. Og har alt hilst på samme dama som kommer til og følge meg igjennom alle tul og oul og di andre jeg får :happy: jeg hadde henne di to andre gangene jeg var gravid også;) her blir det nok en del til gynekolog siden jeg har slitt tidligere med åpning og kort livmorhals. og premature rier.
Men gleder meg også til og få innkalling til oul. xsmile9xsmile9
 
Sniker fra aug!

jeg hadde ringt å fortalt at du bare er 16 uker når oul skal være, skal være mellom uke 17-20 for å få riktige målinger, en uke har mye å si :)
Har lest litt og det går nok helt fint. Dessuten blir jeg å ha ultralyd hver fjerde uke uansett etter det for oppfølging :) Dette er nr. 4 ;)
 
Jeg ble henvist til OUL av gynekologen i går, og har fått time 06.juni, når jeg er 18+1! :):happy:
 
Back
Topp