OUL

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Noen som har fått time til oul enda? :) Antar det fremdeles er tidlig, men husker jeg fikk time og fødeplass ganske kjapt etter første svangerskapskontroll sist :)

Ikke fått første svangerskapskontroll enda >< regner med timen blir tildelt ila uka, skal på kontroll på mandag :)

Jeg har vært på første svangerskapskontroll, men har enn så lenge ikke fått innkalling til OUL. Så tenkte å evt ringe legen å høre :) skal uansett tilbake over påsken for å ta blodtyping, kan være han fikser det da, men da er det jo bare en liten måned til jeg bør gå på OUL :)

Ikke fått dato, men har fått brev om at de regner med å gi meg time ca uke 18 :p Da er jeg ca 16-18 uker på vei :rolleyes:

Har fått time 24. april, men er da bare 16+6, så jeg bør vel utsette den eller?

Har fått time 24. april, men er da bare 16+6, så jeg bør vel utsette den eller?

Ring dem og hør om det blir riktig..? Noen ganger har de bare blingsa litt.

Bestillinga er gjort på mensdato, også ble jeg satt tilbake på TUL. Får ta en telefon, eller nevne det på ul på KUB testen 29. mars :joyful:

Var på svangerskapskontroll onsdag som var, og vet legen har bestilt! Har ikke fått noe enda da det ble bestilt såpass nylig, men gleder meg veldig til å få en dato å forholde seg til! :Heartred

Fikk time når jeg skulle vært 15+5 :p Ringte de da jeg syns det var litt tidlig og det var det. Så de flytte timen nesten tre uker fram :) Blir i slutten av april.

Ikke vært på den første svangerskapskontrollen ennå. Bestiller når jeg er I bedre form.

Har fått innkalling til OUL den 12 mai, da er jeg 19 uker. Men vil ringe å høre om å få tidligere, da jeg blir engstelig av å gå lenge mellom hver Ul. Har hatt i uke: 8,10 skal inn i 12 (slutten av mnd), og i uke 14-15 en gang for å se kjønn. Håper så på oul i uke 17-18 men må se hva jeg får ordnet.

Back
Topp