OUL

Jen

Andre møte med forumet
Hei

Fikk innkalling til oul i dag og det er allerede i uke 15+3? Er ikke det veldig tidlig?
Trodde rutinen var mellom 18-20. Vil jo gjerne at alt som er viktig skal kunne fanges opp osv.

Får heller ikke ha med partner :( (Ullevål)

Hei

Fikk innkalling til oul i dag og det er allerede i uke 15+3? Er ikke det veldig tidlig?
Trodde rutinen var mellom 18-20. Vil jo gjerne at alt som er viktig skal kunne fanges opp osv.

Får heller ikke ha med partner :( (Ullevål)

Jo, det høres litt tidlig ut! Ville ringt og spurt om å forskyve den :) Jeg måtte ha ekstra oppfølging av organer på Rikshospitalet sist og de ville ikke gjøre det før tidligst uke 16 for å ha best mulige forutsetninger. Sikkert ikke noe problem og få flyttet den :)

Det hørtes litt tidlig ut.. Det sies vel de aller fleste plassene at det skal være mellom 17/18-20? Jeg ville ha ringt for å undersøke om det har skjedd en feil bare, og si at du ønsker å ha timen i en av de ukene som OUL skal finne sted!

Det er tidlig. Synes det er lurt å ringe :) Jeg fikk timen i uke 20, som er litt sent, men fortsatt innanfor. Ringte de og flyttet timen, det var ikke noe problem.

Partner får ikke være med, ja... :( Skal på Ullevål også.

Det hørtes tidlig ut! Det er jo bestemt at OUL skal være noe på samme tidspunkt for alle. Mellom uke 17+ til uke 19 +!
Jeg var på TUL å var da 15+2 uker. (15+5 i dag)
Jeg har likevell fått time til OUL 9. Februar.... Da er jeg 19+3 uker gravid.

Ville så absolutt ringt å hørt om det har skjedd en feil!

Partner får ikke være med her heller. Tror ikke det er noen plasser (utenom mulig noen private klinikker) de får det nå. Pga. korona. :(

Jeg fikk OUL i uke 18, og da jeg kom mente de jeg hadde termin ni dager tidligere og altså i uke 16. Måtte derfor ha en ny OUL to uker senere fordi målingene skal tas på et bestemt tidspunkt. Gjorde meg ingenting med to ultralyder da. Hehe.

Partner får ikke være med her heller. Tror ikke det er noen plasser (utenom mulig noen private klinikker) de får det nå. Pga. korona. :(
I Arendal er det lov. Så jeg vurderer å flytte min OUL dit... tilhører egentlig Kristiansand :)

Det hørtes tidlig ut. Ville dobbeltsjekket om de har gjort en feil? Jeg har fått i uke 19 på Ullevål. Den ordinære skal jo tas mellom uke 17-19, ca uke 18 ofte.
Kjipt at ikke partner får være med, ja :(

Jeg har fått i uke 19+, det var det legen skrev i hennvisningen, uke 15 hørtes tidlig ut..

Her står det i brevet at partner får være med, men tenker å ringe å høre for sikkerhets skyld uka før. du kan evt ringe å høre om du får ta med partner

Dette fikk jeg også først på innkalling. Ringte og Hørte og da flyttet de timen min. :)

Takk for svar alle sammen! Det var riktig at det hadde skjedd en feil.. Legen oppga termindato i juni istedenfor juli i helsekortet og henvisningen

Back
Topp