Har fått OUL når jeg er 22 uker! Syns det var utrolig seint har dåke andre fått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått OUL når jeg er 22 uker! Syns det var utrolig seint har dåke andre fått?
Jeg mente, fikk sent sist ogsåBra du fikk bytta! Jeg fikk også så, og jeg frykter jeg får sent denne gangen også, ettersom påsken kommer midt i oul-ukene..
Er rart de ikke bare vet dette av seg selv, man skriver vel terminen inn når man blir henvist. Jeg gjorde hvertfall det når jeg søkte selv. Uansett bra det ordnet seg!Fikk bytta. Hun sa: uke 22 var seint. Takk for ar du ringte! Flytter deg en mnd frem så no har eg fått i uke 17+6. Det var litt bedre
Er rart de ikke bare vet dette av seg selv, man skriver vel terminen inn når man blir henvist. Jeg gjorde hvertfall det når jeg søkte selv. Uansett bra det ordnet seg!
Ja veldig pussig. Godt det ordnet seg Blir gøy å følge med her når vi nærmer oss OUL!Ja, legen som henviste meg. Så regner med ho gjor det. Første henvisning blei henlagt. Så tror ikke de har helt kontroll der inne. Ho måtte henvise meg på nytt.
Ja veldig pussig. Godt det ordnet seg Blir gøy å følge med her når vi nærmer oss OUL!