OUL

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Har fått OUL når jeg er 22 uker! Syns det var utrolig seint :eek: har dåke andre fått?

Har enda ikke fått noe time, enda ikke vært hos lege, så ser for meg at min oul også blir i seneste laget.

Har fått når jeg er 18+3 i følge legen, 17+6 i følge min beregning.
Syns 22 var i seineste laget. Er det så fullt da? Du får nesten høre med de om de ikke har en tidligere time.

Da burde du vel ringt og sagt fra om at det er alt for seint??? Med tanke på hvis det skal være no galt med fosteret og mulighet for å avbryte svangerskapet osv??
Har ikke vært på kontroll så har ikke fått time til OUL, men hadde HELT KLART gitt beskjed om jeg får time så sent!!

Jeg fikk time når jeg er 18+3 ifølge menstermin og 17+3 ifølge TUL. Det virker litt sent. Har lest at man ser hjertet best etter uke 20, men at terminfastsettelse er bedre tidligere. Min jordmor sa idag at 17-20 er ok. Hvis du føler deg ukomfortabel så ville jeg nok ringt og sjekket om de har tidligere time. Lykke til!

Det var veldig sent syns jeg.
Jeg har ikke fått time til oul enda

Ja, tenker eg ringer i morgen og får bytta den :) en mnd tidligere tenker eg. :)

Oi det er jo alt for sent, det er vel mellom 17-19 de er like store omtrent. Ring du! Skjedd no surr i papirene sikkert :)

Sikkert en glipp, håper det ordner seg! Jeg har fått 26 mars, da er jeg vel rundt 18 uker.

Ja, det synes jeg var sent ... Har fått 8.april, da er jeg 18 uker og noe.

Bra du fikk bytta! Jeg fikk også så, og jeg frykter jeg får sent denne gangen også, ettersom påsken kommer midt i oul-ukene..

Fikk bytta. Hun sa: uke 22 var seint. Takk for ar du ringte! Flytter deg en mnd frem :D så no har eg fått i uke 17+6. Det var litt bedre :D
Er rart de ikke bare vet dette av seg selv, man skriver vel terminen inn når man blir henvist. Jeg gjorde hvertfall det når jeg søkte selv. Uansett bra det ordnet seg!

Er rart de ikke bare vet dette av seg selv, man skriver vel terminen inn når man blir henvist. Jeg gjorde hvertfall det når jeg søkte selv. Uansett bra det ordnet seg!

Ja, legen som henviste meg. Så regner med ho gjor det. Første henvisning blei henlagt. Så tror ikke de har helt kontroll der inne. Ho måtte henvise meg på nytt.

Ja, legen som henviste meg. Så regner med ho gjor det. Første henvisning blei henlagt. Så tror ikke de har helt kontroll der inne. Ho måtte henvise meg på nytt.
Ja veldig pussig. Godt det ordnet seg ☺️ Blir gøy å følge med her når vi nærmer oss OUL!

Back
Topp