OUL

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Flere som ikke har fått dato for oul? De sendte henvisningen 8. April og har ikke fått noe i posten. Mensterminen min er 21. Oktober så er snart 16 uker på vei og bør får noe snart siden jeg bor noen timer unna sykehuset.

Hvem skal man kontakte?

Flere som ikke har fått dato for oul? De sendte henvisningen 8. April og har ikke fått noe i posten. Mensterminen min er 21. Oktober så er snart 16 uker på vei og bør får noe snart siden jeg bor noen timer unna sykehuset.

Hvem skal man kontakte?
Jeg hadde ringt sykehuset. Her tar de iallefall tlf rask og gir deg svar med en gang.

Ville også ringt sjukehuset. Men det er nok stengt no :) Her fekk eg time til ultralyd samme dag som jordmor sendte henvisning (elektronisk)

Ville også ringt sjukehuset. Men det er nok stengt no :) Her fekk eg time til ultralyd samme dag som jordmor sendte henvisning (elektronisk)

Fikk også fort sist jeg var gravid. 2 dager etter henvisningen så skjønner ikke hva som er skjedd nå

Hvem skal man kontakte?
Jeg ringte fødeavdelingen. De hadde ikke satt opp time så de satte opp en da. Fødeavdelingen er vel oppe døgnet rundt, året rundt

Ville ringt ja, her fikk jeg time ganske kjapt. :) Du har jo kommet såpass langt nå, så er jo greit å få vite at man får time i den riktige tidsperioden å :)

Back
Topp