OUL

Gaea

Blir kjent med forumet
Marsboerne 20 18
Noen flere som har fått innkalling til ultralyd, eller venter på det? :)

Jeg fikk brev i dag, har fått fødeplass på ønsket sted, og ultralyd 4. oktober. :joyful: Kommer til å være 18+6 da, blir nok litt vanskelig å vente såpass lenge. Men jeg er i hvert fall glad for at det var innenfor det som er anbefalt/vanlig, har lest flere steder at folk har blitt kalt inn til Ahus enda et par uker senere også - så skal egentlig ikke klage!

Fikk du innkallelse før legetimen?
Jeg er så spent på hvor lenge jeg må vente, skal til legen på slutten av neste uke. Regner ikke med de har registrert meg som gravid enda, selv om jeg tok blodprøve for å måle HCG i uke 6.

Nei, men hadde legetime for en uke siden. Vet ikke om du har søkt fødeplass enda eller skal det neste time, men forhåpentligvis får man innkallelse kort tid etter det da!

Føler allerede at tiden går innmari sakte, og skjønner de som drar på TUL veldig godt merker jeg. :p

Fikk ikke før 18.10 jeg, er da 19+3.. Føles ut som en helt evighet til :eek:

Sist fikk vi ikke OUL før uke 21, så håper på litt raskere denne gangen. Antageligvis blir det kanskje det, fordi det er to (trodde legen, men det vet vi ikke sikkert ennå). Synes OUL er så spesielt, enda mer enn tidlig UL, fordi man ser så mye [emoji7]

Jeg fikk når jeg er 18 uker ish.. bedre nå, forrige gang var jeg nesten 20 uker [emoji30]

Jeg fikk 02.10, er da 18+2. Fikk og tilbud om en ekstra ul i mellomtiden om jeg ønsket det. Har også fått en når jeg er rundt 22 uker på vei:)

Back
Topp