Oul

lykke_liten

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Jeg er litt usikker på det med oul. Får man automatisk brev om når det er? Må det bestilles? Skal jeg bestille? Skal legen gjøre det?

He vært på to TUL da sykehuset ville det, sist var da jeg var 10+4, fikk da beskjed om at jeg skulle ha ny ul i uke 18, men fikk ingen innkallelse eller noe. Litt usikker :D

Jeg er litt usikker på det med oul. Får man automatisk brev om når det er? Må det bestilles? Skal jeg bestille? Skal legen gjøre det?

He vært på to TUL da sykehuset ville det, sist var da jeg var 10+4, fikk da beskjed om at jeg skulle ha ny ul i uke 18, men fikk ingen innkallelse eller noe. Litt usikker :D
Legen din eller jordmor skal sende henvisning når du har hatt første svangerskapskontroll, også får du innkalling [emoji4]

Da jeg var hos legen søkte hun om fødeplass. Sykehuset jeg søkte på sendte deretter innkalling til OUL. Så om noen har søkt, så kommer det brev i posten. Hvis ikke, ta deg en tur til legen [emoji4]

Er nå 14+2, var hos legen 3 januar og tok blodprøver og fikk det helseskjemaet men det ble ikke skrevet på. Fikk time den 25 januar uten beskjed om hva det var for, men regner med det er resten svangerskapskontrollen da? [emoji23]

Er nå 14+2, var hos legen 3 januar og tok blodprøver og fikk det helseskjemaet men det ble ikke skrevet på. Fikk time den 25 januar uten beskjed om hva det var for, men regner med det er resten svangerskapskontrollen da? [emoji23]
Da ville jeg hørt med legen om henvisning til oul er sendt.

Jeg var hos legen da jeg var 14+3 og fikk helsekort og ba om henvisning til oul, hun hadde glemt det :p

Fikk raskt melding på telefonen om at timen var tilgjengelig på helsenorge.no, men tror ikke det er mulig i hele landet etter som jeg har forstått.

Fikk heldigvis time 18+1, så ble ikke så sent selvom henvisningen ble sendt litt sent :p

Jeg var hos legen forrige uke var da 14+2 og han sendte da henvisning til oul. Fikk time i posten i dag dato 02/02 så kal gå fort selvom det kanskje ble sendt sent.

Back
Topp