Oul

Krines

Gift med forumet
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
August 2018
Da har vi vært på oul, tok med gutta som var spente på om det var lillebror el lillesøster inni magen.

Alt sto bra til og fikk terminen flyttet 3 dager så terminen ble 6 sept. Med konfirmasjonen til eldste den 3 sept kjenner jeg på tidspresset enda mer haha.

Inni magen skjuler det seg en liten prins ❤️

image.jpeg

Gratulerer med gutt i magen! Vi skal i morgen og kjenner jeg gleder meg voldsomt. :)

Gratulere så mye:-)

Gratulerer :-) hvordan gjorde dere det med guttene? Her står det i brevet fra sykehuset at man ikke skal ha med barn pga det kan komme dårlige beskjeder. Hadde vært gøy å ha med storesøsteren, selv om hun er 7 år og kanskje ikke har interesse :p

Gratulerer :) hvordan gjorde dere det med guttene? Her står det i brevet fra sykehuset at man ikke skal ha med barn pga det kan komme dårlige beskjeder. Hadde vært gøy å ha med storesøsteren, selv om hun er 7 år og kanskje ikke har interesse :p

Guttene mine er 12 og 15 år. Forklarte de bare på forhånd at det kunne være at vi fikk dårlige nyheter. Slik st de var forberedt. Hadde ingen problemer med å få hatt de med inn :)

Back
Topp