OUL

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor mye veide deres barn ved OUL og hvilken uke?

Jeg var 20+1 og barnet veide 365g...alle appene jeg har sier at de veier 300g i denne uka og 375g neste uke. Jordmoren sa at terminen stemte veldig godt.
 
Jeg skal på ultralyd i morgen og er da 20+0. Kan se hva min lille veier da :)

På OUL var jeg 17+2 og han veide ca 200g mener jeg å huske :)
 
Står det skrevet ned noen plass? Kan ikke huske at ho sa noe om det :)

Hos meg står det skrevet på del to av helsekorte. Husker ikke helt hvordan den er norske er satt opp.
 
Det har jeg aldri hørt om,at man "veier" babyen på oul. At man prøver å estimere vekt senere ved f.eks en overtidskontroll er helt normalt. Men det er umulig å få rette mål, blir bare beregninger. Så om du er bekymret ville jeg prøvd å tatt det helt med to :)
 
Det har jeg aldri hørt om,at man "veier" babyen på oul. At man prøver å estimere vekt senere ved f.eks en overtidskontroll er helt normalt. Men det er umulig å få rette mål, blir bare beregninger. Så om du er bekymret ville jeg prøvd å tatt det helt med to :)

Jeg er ikke bekymret, bare lurte :)
 
Hun sa ikke noe om det hos oss:) har sjekket ul—arket også. Men vil tro det er helt innenfor siden de ikke kommenterte det? Er jo andre mål de setter termin ut fra så vekten er sikkert mer varierende.
 
Hun sa ikke noe om det hos oss:) har sjekket ul—arket også. Men vil tro det er helt innenfor siden de ikke kommenterte det? Er jo andre mål de setter termin ut fra så vekten er sikkert mer varierende.

Jeg spurte bare om målene stemte med sat termin, og det sa hun at det gjorde :)
Bare uvant for meg siden søstera var liten hele veien.
 
Hun sa ikke noe men sniken lå helt tullete til så omtrent umulig å se eller måle noe som helst da :p
 
Var på OUL da jeg var 19+3, da var babyen ca 350gram.
 
Det er vel fra ca uke 20 at den individuelle utviklingen starter. Frem til da er de fleste ganske like i størrelsen :)
 
Ikke fått vite noe vekt.
 
Back
Topp