junigutt16
Betatt av forumet
Flere som ikke har fått innkallelse til OUL? I morgen er jeg 17uker å har ikke fått innkallelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos jordmor i uke 9, og da sendte hun henvisning til OUL.Ble det sendt henvisning fra fastlegen din da du var på kontroll der? Du kan evt ringe til gyn.avd. på sykehuset ditt å spørre![]()
Var hos jordmor allerede i uke 9, å da sendte hun henvisning. Da er det vel bare å ringe sykehuset til ukenDa hadde jeg ringt sykehuset og spurtJeg har ikke fått innkalling ennå, men jeg var på første kontroll i forrige uke
![]()
Ringte sykehuset idag. De hadde fått inn henvisningen, men ikke "behandlet" den. Hun sa den skulle behandles ila de nærmeste dagene. Sa at jeg måtte ha mer en 1ukes varsel da jeg må søke permisjon fra jobb og finne vikar som kan gå for meg. Disse tider er det trangt om vikarer så trenger litt tid. Hun fra sykehuset ringte opp 10min etter at vi la på å sa at jeg hadde blitt satt opp til time 22.01.16 så fikk svar til sluttFått noe nærmere svar?![]()
Ringte sykehuset idag. De hadde fått inn henvisningen, men ikke "behandlet" den. Hun sa den skulle behandles ila de nærmeste dagene. Sa at jeg måtte ha mer en 1ukes varsel da jeg må søke permisjon fra jobb og finne vikar som kan gå for meg. Disse tider er det trangt om vikarer så trenger litt tid. Hun fra sykehuset ringte opp 10min etter at vi la på å sa at jeg hadde blitt satt opp til time 22.01.16 så fikk svar til slutt