Oul

Ble det sendt henvisning fra fastlegen din da du var på kontroll der? Du kan evt ringe til gyn.avd. på sykehuset ditt å spørre :-)

Ville ringt og sjekket!

Da hadde jeg ringt sykehuset og spurt :) Jeg har ikke fått innkalling ennå, men jeg var på første kontroll i forrige uke ;)

Ville ringt ja, høres rart ut at du ikke har fått. Jeg fikk innkalling en uke etter henvisning.

Du må ringe, var gått veldig lang tid ja.
Jeg har OUL i uke 18+ 0.
Fikk innkallelse 1 uke etter henvisning var sendt

Her ble henvisning sendt en torsdag, mandagen etter lå innkalling i posten. Ville ringt :)

Ring!Jeg fikk ikke. Ringte, og da viste det seg at jeg ikke var satt opp (misforståelse, siden jeg er med i pregmet 2)

Oi det var rart. Sikkert lurt å sjekke at henvisning har blitt sendt fra fastlegen og at sykehuset har mottatt den.. ;)

Jordmoroen min sa at viss jeg ikke hadde fått henvisningen innen uke 16 måtte jeg ringe henne så skulle hun sjekke om det var skjedd noe kluss. Jeg ville ringt :-)

Jeg og hadde venter kjempe lenge. Ringte gyn.avd på sykehuset og de hadde ikke registrert meg enda. Sa de sikkert ikke hadde fått den inn enda men hun skulle sjekke en bunke med søknader hun hadde. Og der var søknaden min og gitt. 2 dager etterpå fikk jeg innkallelse. I tillegg stod der i brevet at de mottok søknaden 2 dager etter at den var sendt inn. Og likevel etter nesten 4 uker hadde de fortsatt ikke registrert den. Så ring du. De bruker tid.

Fått noe nærmere svar? :)
Ringte sykehuset idag. De hadde fått inn henvisningen, men ikke "behandlet" den. Hun sa den skulle behandles ila de nærmeste dagene. Sa at jeg måtte ha mer en 1ukes varsel da jeg må søke permisjon fra jobb og finne vikar som kan gå for meg. Disse tider er det trangt om vikarer så trenger litt tid. Hun fra sykehuset ringte opp 10min etter at vi la på å sa at jeg hadde blitt satt opp til time 22.01.16 så fikk svar til slutt

Ringte sykehuset idag. De hadde fått inn henvisningen, men ikke "behandlet" den. Hun sa den skulle behandles ila de nærmeste dagene. Sa at jeg måtte ha mer en 1ukes varsel da jeg må søke permisjon fra jobb og finne vikar som kan gå for meg. Disse tider er det trangt om vikarer så trenger litt tid. Hun fra sykehuset ringte opp 10min etter at vi la på å sa at jeg hadde blitt satt opp til time 22.01.16 så fikk svar til slutt

Så bra! Lønner seg å presse på litt, så blir det gjort :)

Back
Topp