OUL

Ja, jeg går fast til ham. På begge mine har han ikke ville sett etter kjønn før i uke 28. Han sa bare at han hadde så mye annet som skulle sjekkes... Så jeg sa at hvis han så noe, så kunne han gjerne fortelle det. Men han sa ingenting. I uke 28 forsøkte han å sjekke kjønn, da var nr en hemmelighetsfull og med nr to fikk vi vite at det var jente.

Håper jo veldig at denne viser seg godt frem sånn at vi ser det med en gang! Er skikkelig nysgjerrig :D
Ja får håpe han tar seg tid denne gang! ;) Han var ivrig når jeg var hvertfall :p

Ja får håpe han tar seg tid denne gang! ;) Han var ivrig når jeg var hvertfall :p

Godt å høre. Han var temmelig kjapp sist jeg var der. Men det var sekretæren som hadde gjort feil og satt meg opp på en 10 minutters time, for en rask sjekk, når jeg egentlig skulle ha en time til første kontroll. Ble temmelig hektisk, og jeg følte at det gikk litt over stokk og stein...

Har fortsatt 4,5 uker å vente på OUL da... Måtte tiden fly :D

Måtte du forresten spørre om kjønn, eller var det han som spurte om dere ville vite?

Godt å høre. Han var temmelig kjapp sist jeg var der. Men det var sekretæren som hadde gjort feil og satt meg opp på en 10 minutters time, for en rask sjekk, når jeg egentlig skulle ha en time til første kontroll. Ble temmelig hektisk, og jeg følte at det gikk litt over stokk og stein...

Har fortsatt 4,5 uker å vente på OUL da... Måtte tiden fly :D

Måtte du forresten spørre om kjønn, eller var det han som spurte om dere ville vite?
Det var han som tok det opp, han sa dere har 2 jenter... Er det gutten vi nå venter på :p Også gjorde han flere forsøk på å finne det ut, mulig han var nysgjerrig selv :p
Da skjønner jeg d ble dårlig tid ja:D tiden flyr ;)

Det var han som tok det opp, han sa dere har 2 jenter... Er det gutten vi nå venter på :p Også gjorde han flere forsøk på å finne det ut, mulig han var nysgjerrig selv :p
Da skjønner jeg d ble dårlig tid ja:D tiden flyr ;)

Da skal jeg vente å se om han tar det opp først, så får jeg heller spørre forsiktig på slutten hvis han ikke gjør det ;) Blir veldig spennende i hvert fall når det blir vår tur :D

Back
Topp