Oul

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Var der kl 19. Babyen var ikke enig i noen ting. Så fikk ikke sett alt som skulle Sees og fikk ikke sett ordentlig på hjertet. Kjønnet var også umulig å se. Har morkaka foran og babyen ligger med ryggen til min mage. Da blir ting vanskelig. Får ny time til ultralyd som skal være inne 1.5 uke. Så håper den er mer medgjørlig da. Terminen ble ikke flytt og er den samme som mens termin 24 januar. Fikk beskjed om å få i meg mye sukker neste gang, så blir nok cola og sjokolade i bilen på vei til sykehuset.

Jo takk. Ble litt skuffet når det skulle være så vanskelig. Men neste gang så skal de ikke gi opp siden timen blir neste uke og da er jeg 20 uker på torsdag. Så håper virkelig babyen er mer medgjørlig da. Menn fikk ett morsomt bilde hvor den har kneet i panna. Hehe. Den ligger som en liten klump/ skikkelig fosterstilling og ville ikke rette seg. I natt rettet den seg ut og sparket skikkelig ifra. Da tenkte jeg i grunn mye stygge ord for det kunne den jo gjort på ultralyden.

Kjedelig da. Men du skal se h*n vil vise seg neste gang☺️
Jeg skal på fredag, håpe min er mer samarbeidsvillig! Har også morkaka foran og jeg kjenner så og si ingenting til den lille, jeg er annengangs så hadde jo håpet på tidlig liv, men den gang ei..

Kjedelig da. Men du skal se h*n vil vise seg neste gang☺️
Jeg skal på fredag, håpe min er mer samarbeidsvillig! Har også morkaka foran og jeg kjenner så og si ingenting til den lille, jeg er annengangs så hadde jo håpet på tidlig liv, men den gang ei..
Ja er det selv så trudde det kom litt før denne gangen. Men ligger nå ca 3 uker etter, kjente liv i uke 15 sist.

Back
Topp