Oul

Gratulerer så mye med overstått oul.

Gratulerer så mye! tenk to jenter, det blir nok helt nydelig.

Jeg har også tvillinger, men jeg er kun 13 uker på vei, så vi vet ikke kjønn enda. Men har fått sett to sterke toeggede tvillinger på UL to ganger allerede.

Har du barn fra før? Jeg har en gutt på snart 2 år.

Gratulerer så mye med to friske jenter :D <3

Gratulerer så mye! tenk to jenter, det blir nok helt nydelig.

Jeg har også tvillinger, men jeg er kun 13 uker på vei, så vi vet ikke kjønn enda. Men har fått sett to sterke toeggede tvillinger på UL to ganger allerede.

Har du barn fra før? Jeg har en gutt på snart 2 år.
Så gøy at du også skal ha tvillinger! <3 Jeg går i uke 19 og har ingen barn fra før. Hadde også vært på to ultralyder før vi var på denne, men veldig deilig å få en endelig bekreftelse på at alt så bra ut! :-) Appropos ultralyder; skal si vi blir godt fulgt opp med to i magen! Skal på neste 5.august, så 20.august og etter det skal vi visst hver 14.dag (!). Må visst følge nøye med på livmorhals og veksten til jentene, selv om de har skillevegg og hver sin morkake.

Tvillingene våre viste seg å være to friske og perfekte frøkner <3 Vi gleder oss til å møte dem!

Så herlig:Heartpink:Heartpink Gratulerer! Er nok fint å se at alt er bra! Vi venter også tvillinger, veldig spent på kjønn etterhvert. Er i uke 13, snart 14. Høres betryggende ut med ekstra oppfølging!:)

Så herlig:Heartpink:Heartpink Gratulerer! Er nok fint å se at alt er bra! Vi venter også tvillinger, veldig spent på kjønn etterhvert. Er i uke 13, snart 14. Høres betryggende ut med ekstra oppfølging!:)
Så gøy, Milla! Tenk tre sett med tvillinger i januargruppa (selv om jeg ble flytta til desember etter første ultralyd). Gratulerer!

Gratulerer! Så gøy :) ❤️

Så gøy at du også skal ha tvillinger! <3 Jeg går i uke 19 og har ingen barn fra før. Hadde også vært på to ultralyder før vi var på denne, men veldig deilig å få en endelig bekreftelse på at alt så bra ut! :-) Appropos ultralyder; skal si vi blir godt fulgt opp med to i magen! Skal på neste 5.august, så 20.august og etter det skal vi visst hver 14.dag (!). Må visst følge nøye med på livmorhals og veksten til jentene, selv om de har skillevegg og hver sin morkake.

Ja det var veldig ofte. Jeg har blitt kalt inn hver 3-4 uke til nå, skal igjen på mandag, så spørs det når den ordinære UL er på sykehuset. Jeg håper vi får vite kjønn da. Hvor langt på vei var du da du fikk vite kjønn? Med min første fikk vi vite det allerede i uke 13-14, men jeg vet ikke om det er vanskelige å se med to inni der. :) spennende er det uansett! :)

Back
Topp