OUL

jeg har ikke vært på ul, og skal ikke før oul 15.november :)

Blei henvist av legen og fekk tidlig ul i uke 6 og 8, var gravid uten foster tidligere i år og fant ikkje ut av da før uke 9, men ellers skal eg no i uke 18 :)

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg tidlig ultralyd selv, men mannen vil så gjerne. Vite om det er flere, hvor langt på vei osv. Uplanlagt spire så jeg både drakk og spiste "fy"mat før jeg visste jeg var gravid.

Så for hans del så bestilte jeg en time, og ja, vi betaler selv :)

Har ikkje vert på ul, og skal heller ikkje før oul. Da er eg akkurat 18 veker på vei :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt 2 private 7+3 og 11+3 rett og slett for å se at alt står bra til. Dette er første gang så er veldig ivrig :P Er ingen medisinsk grunn for at jeg måtte ha det. Bestemte meg at fra uke 12 så skal jeg følge de vanlige kontrollene, så neste kontroll er OUL i uke 18 :)

Var ikke på annet enn OUL på første mann, og skal ikke det nå heller. Og ville ikke vite kjønn sist, og blir nok å gjøre det samme nå. Var spennende å ikke vite. :)

Jeg har vært på en tidlig ul i uke 11 pga komplikasjoner. Var sykehuset som bestemte seg for å ta det.
Neste gang blir oul, men jeg vurderer en 3d ul senere i svangerskapet i tillegg. Kun fordi jeg er nysgjerrig.

Fikk en av legen i dag, uten å spørre :) merkelig hvor beroliget man blir av å se det lille sprellende vesenet, selv om både magen og kvalmen forteller at alt er som det skal :D

Back
Topp