Oul

<3Aug09Apr14<3

Glad i forumet
*MIA*
Hjelp! Har fått time innkalling til oul allerede. Riktignok ikke før den 29 oktober. Men det ble straks mer virkelig. Nå kan spyingen slutte og trøttheten forsvinne slik at de ukene kan rase forbi:-) noen flere som har fått time allerede?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi fikk i dag innkalling til genetisk veiledning for fostervannsprøve... ikke like spennende som oul...

Oi. Nei. Har ikke vært på første svangerskapskontroll ennå engang. Men har fått time til det da i det minste :p

Jeg hadde fått i posten i dag:) 15.11:P Det er lenge til det:P

Bare fått innkalling til fostemedisinsk ul i uke 12, den 10.okt :-P

Jeg har enda ikke fått noe innkalling.. Må vel bare ha litt tålmodighet. Men så kjekt for deg å få det :-) selv om det er lenge til, så har du ihvertfall en dato å forholde deg til :-) skjønner at det med et virker mer virkelig nå ja :-)

Jeg fikk den for lenge siden. En liten uke etter jeg var hos legen bare 5 uker på vei :D hehe...

Det blir plutselig mer virkelig når det brevet ligger i postkassa ja! :) Har ikke vært på første svangerskapskontroll enda jeg.. Er litt tregere denne gangen. Skal i vei på torsdagen, og er da 11+3(!!!!) allerede.. litt rart at man straks er ferdig med den "skumle" perioden! Synes tiden går fort jeg!

Det blir plutselig mer virkelig når det brevet ligger i postkassa ja! :) Har ikke vært på første svangerskapskontroll enda jeg.. Er litt tregere denne gangen. Skal i vei på torsdagen, og er da 11+3(!!!!) allerede.. litt rart at man straks er ferdig med den "skumle" perioden! Synes tiden går fort jeg!
Heldig du er som synes tiden går fort :-)

Håper at om kvalmen gir seg, så vil tiden gå fortere her også :-)

Nei, jeg har ikke en gang sagt ifra til legen eller noen annen offentlig instans at jeg jobber gravid, så det er ikke så rart jeg ikke har fått innkallelse ennå:)

Tenkte å bestille time sånn rundt uke 12. Til første svangerskapskontroll altså :D

Fikk time for flere uker siden. 11.11 kl 11.00 ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også fått time, samtidig som jeg fikk brev om innvilget fødeplass på Ullevål. Skal på oul 1.11. :)

Heldiggrisen! Har ikke fått enda, men gleder meg til det :) Vi skal jo i starten av oktober også, ivrige kan du si :p

Ikke fått time til tidlig ul enda engang jeg :P.. Men får nok vite time snart, selvom det er ca 3 uker til den timen..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Så spennende det er jo da det blir virkelig virkelig! Her har jeg ikke vært hos legen enda, han vil ikke ha meg der før i uke 12 for da er jeg sikrere gravid..

Ja nå har jeg en dato å se fram til. :-D
Jeg hadde første time på mandag så innkallingen kom fort den. :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Artig med dato, selv har jeg ikke fått. Forrige gang fikk vite om timen tre uker før ultralyden, så er forberedt på at det kan ta litt tid denne gangen også.

Men har time til privat ultralyd denne uken da, gleder meg samtidig som jeg er spent på om alt er ok.

Back
Topp