OUL

*Selene*

Elsker forumet
Hallo :)

I dag var jeg på oul ettersom min mens-termin har vært i januar.
Der ble det fastslått med sikkerhet at jeg er 15-16 uker på vei, og ikke 19 :p Holder derfor på en midlertidig termin som ble gitt, med ca 4 februar.
Skal tilbake på ny oul 12 september for å fastslå terminen skikkelig :)
Det var litt for tidlig og måle skikkelig i dag, og de ville vente til lille i magen var litt større ettersom spriket mellom dems og min termin er så stor.. (3-4 uker) ..

Så da planter jeg bena, og magen, skikkelig ned hos dere her i februar :D
Gleder meg til å bli skikkelig kjent med dere :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Velkommen hit ;)
Uff, så kjedelig å bli satt tilbake med 3-4 uker da :/
Men er bra du får en ekstra ul for å dobbelt sjekke :)

Velkommen hit !:) fikk du vite kjønn på ul?:) blir spennende å se hva neste ul sier om termin da:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Ja, var litt surt når jeg var halvveis i uke 19, og bli satt til uke 15-16 altså .. Hodemålingene tilsvarte 15 uker, og lårbenet 16 uker :) Synes det er veldig positivt at de tar inn en ekstra gang da, for å være helt sikre på terminen :D Jeg har jo blitt satt i gang på overtid med mine forrige to, og da er det desto viktigere at terminen blir riktig om det samme skjer denne gangen ;)

Fikk ikke vite kjønn, vi vil vente til selve fødselen :D Barna vil gjerne vite om det er en lillebror eller lillesøster, så vi har en avtale om å reise på 3D og få vite kjønnet da, om de fremdeles gjerne vil det :) Men det er jo leeeenge til ;) Vi har allerede en av hver, så jeg har ingen ønsker denne gangen her. Ingen følelse om hva det er heller egentlig :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Velkommen til oss :D men så kjedelig å høre at du ble satt såpass langt tilbake da :/

Back
Topp