Snart•tobarnsmor
Betatt av forumet
Da har jeg også endelig vært på UL. Alt så normalt ut. En veldig aktiv liten baby, såpass aktiv at det ikke gikk an å få noe 3d bilde, og det er veldig usikkert om det er gutt eller jente (men det kunne se ut som gutt, ifølge legen). En veldig flott opplevelse, jeg kjempet litt med klump i halsen og gledestårer.(hormoner, hormoner, hormoner.....)
Ut ifra når mannen var hjemme, og symptomene meldte seg, mener jeg at siste mulige termindato kunne være 19.12. Ut fra målene satte legen ny termindato 26.12. Er det noen som har erfaringer med at målene viser senere termindato enn den du selv har regnet ut? Hvordan har det i så fall gått? Har dere født nærmest deres egen dato, eller datoenut fra målene?
Ut ifra når mannen var hjemme, og symptomene meldte seg, mener jeg at siste mulige termindato kunne være 19.12. Ut fra målene satte legen ny termindato 26.12. Er det noen som har erfaringer med at målene viser senere termindato enn den du selv har regnet ut? Hvordan har det i så fall gått? Har dere født nærmest deres egen dato, eller datoenut fra målene?