OUL!

enlitenigjen

Betatt av forumet
Gruer meg så SYKT til oul denne gangen ! WHY ? haha - er litt spent - litt glad - litt nervøs ..
håper veldig på et sunt og friskt barn, har kjent liv regelmessig så h*n lever vertfall - men hadde vært
godt å høre at alt står bra til så jeg kan senke skuldrene litt :)

Hvordan var følelsene deres frem mot UL ?

HA EN SUPER DUPER MANDAG !

Til torsdag ! :) kjenner nervene nå hehe, men blir gøy å se hva som er inni der!

Har du vært ?

Jeg gledet meg bare :) selvfølgelig er en jo redd for om det er noe galt med babyen.. Men.. Jeg tenkte slik: det er ikke noe vits i å grue seg - er det noe galt, så er det noe galt allerede.. Vet ikke om det høres ut som en logisk tenkemåte for noen, men det gjorde at jeg klarte å legge negative følelser litt unna.. :)
jeg tar det overhodet ikke som en selvfølge at alle babyer er friske.. Jobber med utviklingshemmede barn, og ser hver dag hvordan det kan gå......

Det høres veldig logisk ut, og hjalp litt også så takk ! hehe. Og jeg hadde jo ikke vært
mindre glad i den lille men man vil jo alltid det beste for de små :)

ÅÅ Lykketil! Blir gøy å se hvordan det står til med de små !

:signs003

Eg skal i morra :) Gru gleda meg litt eg og.. Håpa alt står bra til, måtte høre på hjertelyden i sta for og vita at den forsatt e der :P

Til torsdag ! :) kjenner nervene nå hehe, men blir gøy å se hva som er inni der!

Har du vært ?
Da er det bare 3 dager til å vente.
Jeg har vært og alt sto fint til. Tenkte jo at når vi har vært så heldige å få to velskapte barn og aldri noen MA/SA, så kan vi jo ikke være så heldige at også nr 3 er frisk... Men så heldige var vi :)
Lykke til på torsdag!

Er enig med deg.. Hadde jeg fått en barn med dows eller annen funksjonshemning hadde jeg elsket det like høyt. Det eneste som er synd er hvordan man må kjempe om penger for å få ha sitt funksjonshemmede barn hjemme og ikke på institusjon , dersom skadene er så store at man ikke får jobbet utenom .. Har jobbet med en gutt hvor moro har drevet en kamp om omsorgslønn i flere år og driver ennå, fordi det er til guttens beste og mora er barnepleier selv

Jeg var kjempenervøs, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Jeg sneik til meg en tidligere ultralyd når jeg var 15 uker på vei, og siden jeg ikke kjente noe liv på den tiden brukte jeg doppleren for å forsikre meg om at han i det minste var i livet. Når jeg lå på benken rett før legen satt apparatet mot magen ville jeg bare sprette ut av stolen og rope "kødda, er ikke gravid!" - for TENK om jeg ikke var gravid likevel - også hadde jeg lurt alle til å tro det!! Haha, irrasjonelle tanker nå når jeg tenker på det i ettertid, men der og da var det blodseriøst. :p

Men himmel og hav FOR en følelse å se babyen sin for ALLER første gang i magen. Det var helt uvirkelig, og jeg kunne ikke TRO det var min baby. Vil for alltid huske det øyeblikket. :)

Er enig med deg.. Hadde jeg fått en barn med dows eller annen funksjonshemning hadde jeg elsket det like høyt. Det eneste som er synd er hvordan man må kjempe om penger for å få ha sitt funksjonshemmede barn hjemme og ikke på institusjon , dersom skadene er så store at man ikke får jobbet utenom .. Har jobbet med en gutt hvor moro har drevet en kamp om omsorgslønn i flere år og driver ennå, fordi det er til guttens beste og mora er barnepleier selv

Verden er bare et alt for urettferdig sted noen ganger. Slike ting jeg ser som en selvfølge at burde være opplagt, er faktisk ikke det. Noen må jo uansett betales for å ta vare på den lille. Ville også elsket barnet like mye, om ikke enda mer! Tenker som så. Hva er ment å komme kommer. En må omfavne det. Hvert liv er en velsignelse og en gave <3

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Da er det bare 3 dager til å vente.
Jeg har vært og alt sto fint til. Tenkte jo at når vi har vært så heldige å få to velskapte barn og aldri noen MA/SA, så kan vi jo ikke være så heldige at også nr 3 er frisk... Men så heldige var vi :)
Lykke til på torsdag!

Akkurat det samme tenkte jeg. hvorfor skulle det gå bra med meg 3 ganger...? Var veldig spent føre dagens UL, men alt stod veldig bra til. Er nok naturlig å grue/glede seg . :)

Verden er bare et alt for urettferdig sted noen ganger. Slike ting jeg ser som en selvfølge at burde være opplagt, er faktisk ikke det. Noen må jo uansett betales for å ta vare på den lille. Ville også elsket barnet like mye, om ikke enda mer! Tenker som så. Hva er ment å komme kommer. En må omfavne det. Hvert liv er en velsignelse og en gave <3

Venter en liten skatt i september 2013 <3
Mora i det tilfelle hadde spart kommunen for 2,7 mill. I året.. Pluss at de kunne fått levd som en normal familie uten å tenke på om mora fikk penger neste mnd

Kjenner igjen følelsen, så uken før OuL fikk jg høre hjertelyden, og da senket jeg skuldrene og bare gledet meg :) lykke til til alle dere som venter på ultralyd, jeg håper dere får en fantastisk opplevelse :)

KOSELIG med alle di flotte tilbakemeldingene - ser at jeg ikke er alene om å være
bekymret men det vil jo ikke stoppe her uansett, følger vel med foreldrerollen hehe.

ØNSKER ALLE LYKKETIL med UL og det som måtte vente :) Om 5 mnd- mer eller mindre sitter vi
forhåpentligvis med de små i armene våre ! <3

KOSELIG med alle di flotte tilbakemeldingene - ser at jeg ikke er alene om å være
bekymret men det vil jo ikke stoppe her uansett, følger vel med foreldrerollen hehe.

ØNSKER ALLE LYKKETIL med UL og det som måtte vente :) Om 5 mnd- mer eller mindre sitter vi
forhåpentligvis med de små i armene våre ! <3

Har du vært?
Jeg ble ikke nervøs før samme dagen, da holdt jeg på å dø! Gråt og gråt.. Blir ikke lettere.

Back
Topp