OUL:):)

Gratulere med ei lita jente :D <3

Tusen takk:) super lykkelig!

Forresten noen som vet, fikk beskjed om at morkaka lå lavt og måtte inn til ekstra sjekk i uke 32, kan man ikke føde normalt hvis den ikke har flyttet seg?

Forresten noen som vet, fikk beskjed om at morkaka lå lavt og måtte inn til ekstra sjekk i uke 32, kan man ikke føde normalt hvis den ikke har flytett seg?
Gratulerer kjempemasse med prinsesse i magen!

Jeg fikk også beskjed om at jeg må tilbake å sjekke i uke 32, på grunn av at morkaka ligger for langt ned. Så vidt jeg har forstått kan vi ikke føde normalt hvis den fortsatt ligger over åpningen nei, men jeg er egentlig litt usikker på dette. Men legen sa ihvertfall til meg at det er veldig sjelden det blir et problem, hos de aller fleste vil morkaka nemlig flytte seg oppover etter hvert som livmora vokser :)

Gratulere med en jente i magen ;)

3stars.png

ToromorBetatt av forumet
Lille hemmelighet:) skrev:

Forresten noen som vet, fikk beskjed om at morkaka lå lavt og måtte inn til ekstra sjekk i uke 32, kan man ikke føde normalt hvis den ikke har flytett seg?
Gratulerer kjempemasse med prinsesse i magen!

Jeg fikk også beskjed om at jeg må tilbake å sjekke i uke 32, på grunn av at morkaka ligger for langt ned. Så vidt jeg har forstått kan vi ikke føde normalt hvis den fortsatt ligger over åpningen nei, men jeg er egentlig litt usikker på dette. Men legen sa ihvertfall til meg at det er veldig sjelden det blir et problem, hos de aller fleste vil morkaka nemlig flytte seg oppover etter hvert som livmora vokser :)
tusen takk for svar Toromor:) Ja jeg er ikke bekymret men fikk ikke noe informasjon heller. Den går vell opp til oss begge:) Om den ikke skulle gjøre det hos meg, så må man jo bare ta keisersnitt,de vet jo hva som er best for babyen:) lille jenta mi,. Vet du hva dere får?​

Back
Topp