Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra lille er frisk! gleder meg til å se igjen på fredag sa du ifra om at du ikke ville vite kjønn? vil ikke vite selv, så tenker vi kansje må si ifra??
Så bra at baby er frisk er helt inponert av dere som klarer å ikke vite kjønn selv er jeg for nysjerrig
Gratulerer med frisk og fin bebi <3
Hva har det egentlig å si for svangerskap/fødsel om morkaken er foranliggende?
Det er min også, jordmor så det på ul i uke 14, men sa ikke annet enn at den var foranliggende.
Vi sa i fra, ja
Det er forskjell på om morkaka bare ligger foran, og om morkaka er foranliggende. Var på tidlig ul i uke 13, og da lå den bare foran. Dette har ingenting å si medisinsk sett. Men min ligger så langt ned at den dekker livmormunnen, og hvis den fortsetter ligger å sperrer der ved fødsel, så kommer jo ikke baby seg ut. Da må jeg ta keisersnitt. Men jordmora da at den mest sannsynlig vil flytte oppå seg da... keisersnitt vil jeg absolutt ikke ha! Føder jo på ABC fordi jeg har helt sykehusangst...
Gratulerer så mye med en frisk og fin baby <3 <3 <3 Vil det ha store konsekvenser for fødselen når morkaken ligger foran?
Gratulerer med en frisk liten baby
Så håper jeg morkaka flytter seg, men blir jo kjekkt å få en ekstra titt litt før fødsel?