Oul

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
På torsdag.. Kjenner jeg gru gleder meg. Er jo første gang å alt er nytt:) håper bare at alt er fint med gulle <3

Åjj! Allerede? Hvor langt er du da? :) Alt er nok i skjønneste orden ;) Heldig du er, jeg har enda 14 dager igjen å vente på oul.. dagene går seeeeint! :p

Jeg har time neste torsdag igjen.. Tenk at nå nærmer det seg med oppdateringer på terminer og skjønn... Gleder meg og håper det er mange som vil dele innpå her. kjenner at jeg er sykt missunnelig at det er så nærme for deg. Føler at det er en evighet til det er min tur. Heldigvis er det ikke så mangen dager i februar :-)

Så spennende, håper det blir en super opplevelse :)

Oj! Så snart alt! Tiden går jaggu fort! Spennende! Skal du vite kjønn, hvis det er mulig?

Jeg har termin 30 juli/1 aug :) får vel vite eksakt dato på torsdag :) ja jeg er nødt å vite kjønn, klarer ikke å vente, vil ha ting klart :) skal det litt til for at de ikke kan se?

Masse lykke til :) spennende er det! Skal selv om ei uke :)

Jeg har termin 30 juli/1 aug :) får vel vite eksakt dato på torsdag :) ja jeg er nødt å vite kjønn, klarer ikke å vente, vil ha ting klart :) skal det litt til for at de ikke kan se?
Ja det skal litt til for at de ikke ser det altså, de tar seg goood tid og gjør alt de kan for å få babyen til å snu seg hvis den ligger sånn at det vanskelig å se ;) Jeg kommer ikke til å gå før de har sett om det er gutt eller jente :p Det kan være lurt å ha med noe kaldt å drikke som du drikker 10-15 min før du går inn dit sånn at du "vekker" den lille i magen ;)

Sjokolade er bedre å spise før ul for da får fosteret i seg sukker og da blir det mye liv i magen. Har gjort det på mine 2 siste ul etter jeg fikk tips fra gyn på tidlig ul.

Ok takk for tips, sjokolade og iskaldt vann. Mmmmm jeg skal kose meg før ul :)

Våknet grytidlig i dag Hehe er såååå spent :) de ukene kommer til å gå kjempe fort!:)

Back
Topp