OUL

enois

Forumet er livet
Endelig har jeg også fått time!! :D 9. Januar, heldigvis ikke så lenge til. Jeg gleder meg så masse :)

Har endå ikke fådt time til oul,men ska ringe første uka i januae og etterlyse om jeg ikke har fådt til da. men 9 januar er ikke lenge til :)

Jeg hadde også bestemt meg for å ringe på nyåret hvis brevet ikke hadde dukket opp enda. Håper det dukker opp til deg snart! :)

ååå...så moro :) :) Venter fortsatt på min, litt bekymra for at de har glemt å send ehenvisningen for andre gang nå...

Har endå ikke fådt time til oul,men ska ringe første uka i januae og etterlyse om jeg ikke har fådt til da. men 9 januar er ikke lenge til :)

Jordmor ordnet time for meg nå på tirsdag, jeg skal ikke før 15. januar. Hun valgte å ringe opp til sykehuset for å forsikre seg om jeg fikk time på riktig tidspunkt. Fikk inntrykk av at 4 ukers varsel til sykehuset var litt kort tid. Men det ordnet seg for min del:) Kanskje du skal ringe for sikkerhets skyld å passe på at de har plass til deg.

Nå er det sannelig ikke lenge til alle sammen er ferdig med oul. Regner med tida kommer til å fly etter det. :)

Back
Topp