OUL vel overstått...

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Alt så fint og normalt ut i følge jordmor, og terminen ble satt seks dager tilbake. Det hadde jeg egentlig regnet med:)

Magefølelsen min har tatt skammelig feil, for det var absolutt ingen gutt der inne, men ei lita JENTE! :)

Nå må vi bare finne ut hvordan folk i det hele tatt skal få vite at det kommer en liten til, for foreløpig er det bare svigermor som vet;)

Gratulerer masse med den lille prinsessa! Hvor mange barn har dere fra før? Er det jenter eller gutter?

Så herlig! Gratulerer så mye :)

Så koselig og dere får finne på noe morsomt når dere skal fortelle det :De

Gratulerer til dere :) jeg og trodde mest på gutt, men inne magehuset var en liten jente. Lykke til med å fortelle det! :)

Gratulerer så mye med jenta :-D :-D

Alt så fint og normalt ut i følge jordmor, og terminen ble satt seks dager tilbake. Det hadde jeg egentlig regnet med:)

Magefølelsen min har tatt skammelig feil, for det var absolutt ingen gutt der inne, men ei lita JENTE! :)

Nå må vi bare finne ut hvordan folk i det hele tatt skal få vite at det kommer en liten til, for foreløpig er det bare svigermor som vet;)
Gratulerer med jente i magen :D
Men hvordan HAR du klart å ikke si noe til noen enda?? :P har du noen plan på hvordan dere skal si det?
Herlig at ting står bra til med den vesle jenta da :)

Gratulerer med jente i magen :D
Men hvordan HAR du klart å ikke si noe til noen enda?? :P har du noen plan på hvordan dere skal si det?
Herlig at ting står bra til med den vesle jenta da :)
Livredd for å fortelle at jeg venter nummer fem i en alder av 26, snart 27 år:p Eller, redd for å fortelle mamma rettere sagt:p Ikke at hun ikke blir glad, men før hun blir det blir hun skuffa. Hater å skuffe mamman min:p
Tenkte å skrive et lite dikt sånn fra babyen i magen til henne, med et håp om at hun blir rørt og glad med en gang. Er jo lov å håpe:D

Livredd for å fortelle at jeg venter nummer fem i en alder av 26, snart 27 år:p Eller, redd for å fortelle mamma rettere sagt:p Ikke at hun ikke blir glad, men før hun blir det blir hun skuffa. Hater å skuffe mamman min:p
Tenkte å skrive et lite dikt sånn fra babyen i magen til henne, med et håp om at hun blir rørt og glad med en gang. Er jo lov å håpe:D
Hvordan har hun tatt det de andre gangene? Og er det veldig tette barn?
Nå kjenner jeg ikke din mamma, men jeg tenker uansett at hun får jo enda ett barnebarn så hun kan jo ikke reagere med annet enn glede?! Jeg håper i hvert fall at hun blir glad for det lille livet :)
Lykke til! Du får fortelle hvordan det gikk ;)

Hvordan har hun tatt det de andre gangene? Og er det veldig tette barn?
Nå kjenner jeg ikke din mamma, men jeg tenker uansett at hun får jo enda ett barnebarn så hun kan jo ikke reagere med annet enn glede?! Jeg håper i hvert fall at hun blir glad for det lille livet :)
Lykke til! Du får fortelle hvordan det gikk ;)
Første, andre og fjerde gang var ikke særlig populært i starten. Det gikk seg raskt til altså, men å høre den skuffelsen i stemmen er ubehagelig.
Eldste blir 10 i år, neste 7 år og de to minste blir 2 og 1 år nå i juni.. Så dette blir tredje barnet på nesten 2,5 år:)

Gratulerer! Og litt gøy når magefølelsen tar helt feil :p
Kanskje hodet mitt ikke henger med skikkelig, og matten er dårlig, men stemmer det at dette barnet blir nr 7? :)
Koselig med stor familie ihvertall :D

Gratulerer! Og litt gøy når magefølelsen tar helt feil :p
Kanskje hodet mitt ikke henger med skikkelig, og matten er dårlig, men stemmer det at dette barnet blir nr 7? :)
Koselig med stor familie ihvertall :D
Blir nummer 7 i flokken ja:) min nummer 5:)
Veldig koselig med stor familie. Har sjeldent tid til å kjede seg;)

Back
Topp