OUL vel overstått!:-)

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Og vi venter en liten GUTT!!:D:love7 Må si jeg ble litt overrasket, for har hatt jentefølelse hele veien! Men alt så perfekt ut, og det er det som teller!!♡ Termin ble satt til 17.01., så det passet helt perfekt i forhold til når første dag av siste mens var (jeg må ha regnet rart, for jeg fikk fram 19. som 40+3), så da er jeg visst 19+5 i dag!:D
Vi gleder oss utrolig masse og kunne ikke vært stoltere!!♡♡

Og vi venter en liten GUTT!!:D:love7 Må si jeg ble litt overrasket, for har hatt jentefølelse hele veien! Men alt så perfekt ut, og det er det som teller!!♡ Termin ble satt til 17.01., så det passet helt perfekt i forhold til når første dag av siste mens var (jeg må ha regnet rart, for jeg fikk fram 19. som 40+3), så da er jeg visst 19+5 i dag!:D
Vi gleder oss utrolig masse og kunne ikke vært stoltere!!♡♡
Gratulerer :)

Gratulerer med en liten gutt :-D så spennende :-)

Tusen takk, alle sammen!:D Har ikke landa helt enda, hehe! :-P Har svevd på en rosa (eller lyseblå?!) sky i hele dag, så har ikke hatt tid til å være innom bv!:D

Ååå, så herlig! Gratulerer med en liten guttebaby i magen:Heartblue

Tusen takk, damer!:D Nå sparker han fælt her, likte nok at jeg krøp under dyna♡♡
Grubler meg grønn på hva lillegutt skal hete nå da! :-P Hadde jo jentenavnet klart, hehe!;) Guttenavn er i grunnen vanskelig!

Back
Topp