Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første fikk time til oul i uke 16 pga Mensentermin sa jeg var i uke 18. Fikk ny time 2 uker senere
Var veldig koselig med 2 ultralyder da
Uke 16 er alt for tidlig. Med første fikk jeg oul i uke 17 og det var for tidlig. De fikk ikke gjort riktige undersøkelser. JM trodde f.eks. at jenta vår manglet en hjerteklaff. Fikk ny ul i uke 20 og alt var helt riktig med jenta i magenOi! Glad for at alt var som det skulle være for dere.Hvis du vil ha to ultralyder så møter du opp og takker pent ja til en ny ultralyd et par-tre uker senereUke 16 er alt for tidlig. Med første fikk jeg oul i uke 17 og det var for tidlig. De fikk ikke gjort riktige undersøkelser. JM trodde f.eks. at jenta vår manglet en hjerteklaff. Fikk ny ul i uke 20 og alt var helt riktig med jenta i magen
![]()
Ja, veldig glad for det. Siden det var mistanke om hjertefeil fikk en utvidet ultralydundersøkelse i uke 20. Var satt av en hel time. Men siden det ikke var noe feil, ble det en veldig fin og detaljert undersøkelse!Oi! Glad for at alt var som det skulle være for dere.
Som sagt fikk jeg utsatt TUL for å havne i riktig uke, men OUL er 17+4... Jaja, møter opp, så ser vi.
Jeg hadde oul 17+6 i fjor, gikk kjempefint detOi! Glad for at alt var som det skulle være for dere.
Som sagt fikk jeg utsatt TUL for å havne i riktig uke, men OUL er 17+4... Jaja, møter opp, så ser vi.
Ja, regner jo med det. Takk for svarJeg hadde oul 17+6 i fjor, gikk kjempefint det![]()