OUL uke 16?

Kar23

Blir kjent med forumet
Fikk innkalling til det jeg antar er OUL i dag, men i uke 16. Er ikke det litt tidlig? Jeg faller akkurat utenfor reglene om å få NIPT, så regner med det ikke er relatert til det. Flere som skal inn så tidlig?

Min menstermin er en uke tidligere enn jeg faktisk er (basert på privat UL), så da jeg mottok innkalling til TUL (pga rettighet) ringte jeg for å sjekke. Der var de glade for at jeg gjorde det og jeg fikk time som gjorde at jeg var innen de ukene som TUL skal gjøres i

Om OUL er eneste UL du skal på, er det kanskje greit å ringe for å sjekke :)

Det står uke 17-19 på Helse-Norge, så jeg ville også ringt og sjekket

Sniker fra februar :Heartred Med første fikk time til oul i uke 16 pga Mensentermin sa jeg var i uke 18. Fikk ny time 2 uker senere:joyful: Var veldig koselig med 2 ultralyder da

Hvis du vil ha to ultralyder så møter du opp og takker pent ja til en ny ultralyd et par-tre uker senere :angelic: Uke 16 er alt for tidlig. Med første fikk jeg oul i uke 17 og det var for tidlig. De fikk ikke gjort riktige undersøkelser. JM trodde f.eks. at jenta vår manglet en hjerteklaff. Fikk ny ul i uke 20 og alt var helt riktig med jenta i magen❤️

Hvis du vil ha to ultralyder så møter du opp og takker pent ja til en ny ultralyd et par-tre uker senere :angelic: Uke 16 er alt for tidlig. Med første fikk jeg oul i uke 17 og det var for tidlig. De fikk ikke gjort riktige undersøkelser. JM trodde f.eks. at jenta vår manglet en hjerteklaff. Fikk ny ul i uke 20 og alt var helt riktig med jenta i magen❤️
Oi! Glad for at alt var som det skulle være for dere.

Som sagt fikk jeg utsatt TUL for å havne i riktig uke, men OUL er 17+4... Jaja, møter opp, så ser vi.

Oi! Glad for at alt var som det skulle være for dere.

Som sagt fikk jeg utsatt TUL for å havne i riktig uke, men OUL er 17+4... Jaja, møter opp, så ser vi.
Ja, veldig glad for det. Siden det var mistanke om hjertefeil fikk en utvidet ultralydundersøkelse i uke 20. Var satt av en hel time. Men siden det ikke var noe feil, ble det en veldig fin og detaljert undersøkelse! :Heartred

Kan godt hende de får gjort alle undersøkelsene. Men hvis de er i tvil om noe, så får du komme tilbake. For da kan årsaken være at det er for tidlig :)

Back
Topp