Oul uke 16/17

GjerneEnGuttNr3

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
I følge menstermin er jeg 18 uker på oul. Men tidlig ul satte meg nesten 2 uker tilbake. Så når jeg har oul vil jeg jo bare være 16+noe mest sannsynlig. Prøvde forklare det til dama på sykehuset som ga meg timen, men hun sa at de følger menstermin. Skjønner jo det, men om jeg da bare er 16+ når jeg ligger der, får jeg ny time til oul da? Noen som har opplevd det?

I følge menstermin er jeg 18 uker på oul. Men tidlig ul satte meg nesten 2 uker tilbake. Så når jeg har oul vil jeg jo bare være 16+noe mest sannsynlig. Prøvde forklare det til dama på sykehuset som ga meg timen, men hun sa at de følger menstermin. Skjønner jo det, men om jeg da bare er 16+ når jeg ligger der, får jeg ny time til oul da? Noen som har opplevd det?
Jeg fikk ny ul! Fikk en ekstra titt så det var jo stas det da. Tror jeg var 15 uker...

Nesten samme her. Men GYN sa at det var "flisespikkeri" så får oul 16+4. Det er privat. Hadde nok ikke skjedd på sykehuset.

Jeg er innkalt på når jeg er 16+5, altså 17 uker. Jordmor ringte sykehuset, men de sa at det var helt ok. Ble innkalt da pga ferieavvikling men skulle ikke ha noe å si...

Jeg skal på oul når jeg er 18+5 . Det er 21 juli , en HEL måned til !! Var på tul 20 juni.

Gleder oss til å se kjønnet :) barnet er friskt og alt er vel, det fikk vi bekreftet på mandag så nå er det bare å glede seg til å vite om det er en lillesøster eller lillebror vi skal gjøre klart til :)

Jeg fikk ny OUL på sykehuset fordi jeg kun hadde vært 16 uker. Fikk over en mnd senere... ble satt tilbake på tul. Så tydeligvis forskjellig.

Sniker fra september.
Jeg hadde oul 16+5 og de klarte å se alt de skulle og ta alle mål:)

Back
Topp