Oul timen og søsken

Jeg hadde med min sist gang da var hun 5 år. Hadde ikke noe interesse av dette og skjønte ingen ting !

nei hadde ikke medbarna. synes d er helt utelukket, da det ikke er en selvfølge at alt er som d skal. Og da vil jeg helst skåne barna får de første reaksjoner og bekymringer vi voksne evnt skulle få. Men tar med bilde hjem så de får se på. Men dette er min mening. Alle må gjøre som de føler for....

Fikk ikke lov. Det sto i innkallelsen. Men hun var med på 3D. 3 år

Det står i innkallelsen fra mitt sykehus at barn ikke bør være med, da de ikke får noe ut av det, og som det nevnes her, hvis det viser seg at det er noe galt. Barnefar eller annen voksen ledsager kunne være med.

Det står i innkallelsen fra mitt sykehus at barn ikke bør være med, da de ikke får noe ut av det, og som det nevnes her, hvis det viser seg at det er noe galt. Barnefar eller annen voksen ledsager kunne være med.

Akkurat samme brevet som jeg fikk :) hvor skal du på ul?

Nei det hadde uansett vært helt utelukket, men det stod også i brevet at barn ikke burde være med pga uro osv. Men jeg tenker at man kan ikke vite hva som dukker opp på den timen, og hadde det vært noe galt med babyen som ble oppdaget først da, ville jeg ikke hatt med eldste. Hadde sikkert hatt nok med meg selv. Det ble en veldig fin time for meg og mannen da, men jeg var glad vi var alene-sammen om det! :)

Vesla hadde nok ikke fått så mye ut av det. Og hvis man hadde fått en negativ beskjed, så tror jeg ikke det er så bra at barn er med? Men hun skal være med på 3D rundt uke 28 :D

Her må jeg ha med største på 4 år da hun skal til tannlegen senere på dagen, å må faste, så hun kan ikke gå i bhg.. Hun syntes fåreløbig bilde fra UL i uke 11-12 ser skummelt ut, så hun får nokk ikke noe ut av dette heller, men hun er veldig spent på om det blir søster eller bror,.:) hun vil ha en søster siden hun allerede har en bror! Så håper hun ikke blir alt for skuffa om det blir en gutt til....:p

Hadde med junior på tidlig UL.. Det var liten suksess gitt, så han og pappaen måtte gå ut. Han ble syk samme dag så derfor vi måtte ta han med.

På OUL blir det meg og sambo, mamma skal være med på sykehuset men vet ikke om hun får være med inn:-p

På SSK får barn være med fra skolealder, men vi velger å la være. Jeg skal ofte fremover (flere ganger i mnd fra april), men om vi ikke MÅ, skal barna ikke være med. Det er en tid jeg og pappaen kan ha sammen-og skulle det være noe negativt, skal barna slippe den opplevelsen. Helsepersonell skal kunne snakke til voksne uten å filtrere for barn.

Det er ikke aktuelt her heller, hvis ikke alt er som det skal vil jeg fordøye det litt selv før eldstemann får vite det.
Ellers er det bare lov å ha med seg en inn her og ingen barn, så det blir meg og min kjære :)

nei hadde ikke medbarna. synes d er helt utelukket, da det ikke er en selvfølge at alt er som d skal. Og da vil jeg helst skåne barna får de første reaksjoner og bekymringer vi voksne evnt skulle få. Men tar med bilde hjem så de får se på. Men dette er min mening. Alle må gjøre som de føler for....

Ja, skjønner det. Jeg har allerede sett den lille spiren og sett at alt er ok. Så tenker å ta med meg både gutten på 11 og jenta på 3 (snart 4). Men er usikker på om det blir mer "masete" å ta med minstejenta, men hun er veldig opptatt av den lille. Så hadde vært koseligt å tatt henne med.

Vesla hadde nok ikke fått så mye ut av det. Og hvis man hadde fått en negativ beskjed, så tror jeg ikke det er så bra at barn er med? Men hun skal være med på 3D rundt uke 28 :D

Har også tenkt å ta 3D senere i svangerskapet, kanskje like greit å vente med å ta med barna til den tid

Hadde ikke med gutten vår på ultralyd, vi måtte skaffe barnevakt siden han var syk den dagen.
Han skal heller ikke være med på 3d ultralyd.

Back
Topp