OUL time!!

Lille Lise✖️

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Novemberlykke 2018
Wii! Fikk idag brev om når det blir ultralyd, 12 juli! :D fortsatt lenge til, men når datoen var merket med gul tusj og jeg fylte ut skjemaet ble alt så virkelig :D Fantastisk følelse :)
Andre som har fått time?

4 Juli her :D

Så gøøy :D men en ting jeg lurer på, i brevet stod det at dette var en undersøkelse for å "gå gjennom" fosteret å se om alt er bra. Og ikke for å se kjønnet? Vil jo vite om det er gutt eller jente :p har ikke peiling på hvordan dette funker i og med dette er første :)

Så gøøy :D men en ting jeg lurer på, i brevet stod det at dette var en undersøkelse for å "gå gjennom" fosteret å se om alt er bra. Og ikke for å se kjønnet? Vil jo vite om det er gutt eller jente :p har ikke peiling på hvordan dette funker i og med dette er første :)

Hvis de ser kjønnet (noe de i fleste tilfeller gjør på oul), så regner jeg med du skal få vite det :)

må først på første kontroll... gleder meg til å få dato :D

Må til spesialister i Trondheim så venter i spenning på dato og brev! Blir i slutten av juni en gang i hvertfall :D

Det kan hende de ikke forteller med mindre du konkret spør. Ihvertfall der hvor jeg har vært. Det lureste er rett og slett å spørre :p

Nope, har første legekontroll på mandag og tidlig UL på tirsdag (11+1 da). Hvis alt er bra da så blir det vel for legen å booke fødeplass og OUL. Håper alt er bra med lille nøtten... :)

OUL 12 Juli her også :D

Jeg skal 8. juli :) Teller ned dagene!

Back
Topp