Oul snart

Jeg skal ikke før 1.oktober, men skal til jordmor før det. Gleder meg i første omgang til å høre hjerneslag! :)

Søndag i dag! Det vil si at i dag, i morgen og tirsdag igjen! Såå kommer onsdag og jeg skal få se bebi for første gang!! :D :D

mandag i dag! bare morgen dagen igjen no, så er det onsdag :D

20 sept er den magiske datoen. For en særdeles utålmodig sjel føles det ut som et helt liv. *sukk*

11.september her, gler meg sånn!! :) :) nærmer seg jo! "Bare" 15 dager igjen ;) :D

Vi skal ikke før 20.sept!! 24dager til.....

Har time 3.sept, men orker ikke vente.. Så har bestilt privat i dag kl 14. Busser inn til Oslo nå. Forventning!!

9. September kun 13 dager igjen ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13.02.14❤

Hva skal man spørre om på ultralyden? :P kjønn, termin og om det er friskt?

Hva skal man spørre om på ultralyden? :P kjønn, termin og om det er friskt?
Trenger ikke spørre om noen ting. Du vil få beskjed om at alt er i orden eller eventuelt avvik de finner. Ny termin får du også automatisk. Du får papir hvor alt dette står. Kjønn kan det hende du må spørre om.

ja, okei :) det er greit å vite, har jo bare tenkt på at der får jeg vite alt :P

Skal i uke 19. Er 16 uker i dag og ikke oul før 17 september, leeeeeeeeeeeenge til!! Håper tiden går fort!

dette her er jævlig!den siste ventetiden.. blir ikke noe søvn på meg i natt værtfall! :D

Back
Topp