Oul på kveldstid ??

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Fikk nettopp innkalling til oul men kl 19:30 på kvelden? Er det vanlig få så sent på dagen? Så upraktisk, midt i leggetid og vi har ikke så mye barnepass tilgjengelig [emoji31]..

Fikk nettopp innkalling til oul men kl 19:30 på kvelden? Er det vanlig få så sent på dagen? Så upraktisk, midt i leggetid og vi har ikke så mye barnepass tilgjengelig [emoji31]..
Det vet jeg faktisk ikke, men på det bittelille sykehuset jeg tilhører er det bare på dagtid.
Ringe og høre om å få annet tidspunkt kanskje?

Veldig vanlig her vi bor. De holder visstnok på helt til 22 på kvelden et par dager i uka

Det har vi ikke her helder, kul oul på dagtid(når man kommer lenger kan man gjøre det på føden.) Jeg tok iul i uke 29 med nr 1 pga stoooor blødning sent på kveld/natt. Måtte ligge til observasjon.. grusomt

De fleste steder har sikkert noen muligheter på dagen også. Bare å ringe å høre? Jeg gjorde omvendt sist, bytta fra dag til kveld. Jeg var på Ahus.

Seneste timen min har våre 17.30 og det er kun EN gang :) Jeg ble også paff :p Men da kunne i alle fall Mannen min være med :D

Back
Topp