OUL på fredag, beskymret

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
var på oul på fredag, og vi fikk se en perfekt liten skapning<3 helt til vi kom ned til foten. Jordmor sa baby har en skjevstilling på høyre fot "klumpfot" som det heter fra gammelt av. Vi ble henvist til Rikshospitalet til uka, så en spesialist får tatt en nærmere titt på det. Det værste som kan skje er at det ligger noe mer bak det. Men jordmor sa heldigvis at alt annet ser helt perkekt ut. Men man vet jo aldri. Hvis det "bare" er klumpfot blir jeg overlykkelig, selvom det blir mye arbeid med det etter baby blir født. Men det er jo bare en bagatell iforhold til hva annet det kan være. <3 håp<3 unner ingen andre denne beskymringen!

var på oul på fredag, og vi fikk se en perfekt liten skapning<3 helt til vi kom ned til foten. Jordmor sa baby har en skjevstilling på høyre fot "klumpfot" som det heter fra gammelt av. Vi ble henvist til Rikshospitalet til uka, så en spesialist får tatt en nærmere titt på det. Det værste som kan skje er at det ligger noe mer bak det. Men jordmor sa heldigvis at alt annet ser helt perkekt ut. Men man vet jo aldri. Hvis det "bare" er klumpfot blir jeg overlykkelig, selvom det blir mye arbeid med det etter baby blir født. Men det er jo bare en bagatell iforhold til hva annet det kan være. <3 håp<3 unner ingen andre denne beskymringen!
Jag såg på barneavdelningen på onsdagen där det handlade om en liten pojke som föddes med klumpfot och vad som skulle till för att få den "normal"

Hoppas det "bara" var det , å inget mer som ligger bak . Det är som du skriver bara en bagatell å d kunde vara värre .

Jeg har full forståelse for din bekymring. Det tror jeg er helt normalt. Fikk selv en beskjed på OUL som ikke var ventet, som har resultert i to ekstra ultralyd med jordmor også skal jeg til lege for ny UL i svangerskapsuke 22. Prøv å hold fast i det positive til det motsatte er bevist. Det prøver hvertfall jeg. Vet det er letter sagt enn gjort!

Krysser fingre for at det bare er en liten feilstilling på foten, som man kan få ordnet etterhvert!!
Godt dere får bra oppfølging, så kommer det sikkert til å gå bra.

Håper du klarer å senke skuldrene litt, selv om jeg har full forståelse for at det ikke er lett.
Har hørt at de spesialistene på Riksen er de beste, så håper dere får mer svar i løpet av uken :happy:

Jeg har full forståelse for din bekymring. Det tror jeg er helt normalt. Fikk selv en beskjed på OUL som ikke var ventet, som har resultert i to ekstra ultralyd med jordmor også skal jeg til lege for ny UL i svangerskapsuke 22. Prøv å hold fast i det positive til det motsatte er bevist. Det prøver hvertfall jeg. Vet det er letter sagt enn gjort!

Ønsker det beste for dere begge to :Heartbigred

Søsteren min fikk samme beskjed som deg, og jeg husker hvor vanskelig den ventetiden var for henne. Det er nok ventetiden som er den verste, mange spm som; "tenk om..", "hva hvis.." osv. Nå har hun ei frisk og rask 4 åring som løper rundt som alle andre. Klumpfoten er helt fin, og alt styret rundt det blei bare rein rutine. Krysser fingrene for at alt annet er helt tipp topp med bebisen deres også:)

Krysser fingrene for dere <3

Tusen takk for alle lykkeønskninger<3 har fått time på Rikshospitalet på fredag. Nå har jeg klart å få inn litt mer positive tanker. Det var helt svart i starten, men man får seg litt av ett sjokk, som jeg føler at jeg var inne i. Satser på det beste :)

Tusen takk for alle lykkeønskninger<3 har fått time på Rikshospitalet på fredag. Nå har jeg klart å få inn litt mer positive tanker. Det var helt svart i starten, men man får seg litt av ett sjokk, som jeg føler at jeg var inne i. Satser på det beste :)

Så deilig at du hvertfall vet når du har time! Og det er ikke lenge til fredag. Det kommer til å gå kjempefort:happy:

Back
Topp