OUL på Ahus

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Jeg lurer på hvor lang tid det tok fra henvisning til dere fikk time til ordinær ultralyd, dere som skal føde på Ahus [emoji5]

Fikk dere i posten, melding eller elektronisk svar?

[emoji846]

Jeg skal nok til Ahus, men har ikke første kontroll hos lege før om en uke, så har ikke blitt henvist enda [emoji4]

Sniker. [emoji4] Jeg fikk innkalling i posten ca en uke etter at jeg hadde vært på 12-ukerskontroll hos legen. Brevet var datert 1-2 dager etter at jeg hadde vært der, faktisk, så de var kjappe!

Sniker. [emoji4] Jeg fikk innkalling i posten ca en uke etter at jeg hadde vært på 12-ukerskontroll hos legen. Brevet var datert 1-2 dager etter at jeg hadde vært der, faktisk, så de var kjappe!

Sniker jeg også, tok ca en uke her også :)

Hører ikke til Ahus, men her tok det i underkant av en uke etter første svangerskapskontroll hos fastlegen:)

Er det noen som tilhører ahus her som fikk innkallelse til oul i ski? Har skjønt at de gjør det på ski sykehus. Hadde jo vært veldig greit å slippe å måtte reise så langt.

Er det noen som tilhører ahus her som fikk innkallelse til oul i ski? Har skjønt at de gjør det på ski sykehus. Hadde jo vært veldig greit å slippe å måtte reise så langt.
Jeg har fått oul på Ski sykehus, veldig greit [emoji5]

Sniker fra desember.

Det tok i overkant av en uke. Jeg fikk brev i posten.

Jeg hadde oul på ski sykehus sist graviditet, nå har vi søkt fødeplass på kalnes så får vel kanskje innkallelse dit denne gangen ;)

Kan skrive her jeg og. Denne gangen tok det 3 dager fra det ble sendt henvendelse til jeg fikk brev i posten om fødeplass og oul :)

Back
Topp