Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, henvisning for meg ble sendt igår så er spent på hvor lang tid det tar her [emoji5]Jeg skal nok til Ahus, men har ikke første kontroll hos lege før om en uke, så har ikke blitt henvist enda [emoji4]
Ok, henvisning for meg ble sendt igår så er spent på hvor lang tid det tar her [emoji5]
Sniker. [emoji4] Jeg fikk innkalling i posten ca en uke etter at jeg hadde vært på 12-ukerskontroll hos legen. Brevet var datert 1-2 dager etter at jeg hadde vært der, faktisk, så de var kjappe!
Jeg har fått oul på Ski sykehus, veldig greit [emoji5]Er det noen som tilhører ahus her som fikk innkallelse til oul i ski? Har skjønt at de gjør det på ski sykehus. Hadde jo vært veldig greit å slippe å måtte reise så langt.
Okey så deilig. Da får sikkert jeg det ogJeg har fått oul på Ski sykehus, veldig greit [emoji5]
Helt enig [emoji1]Okey så deilig. Da får sikkert jeg det oggreit å ikke måtte dra så langt bare for 30 min med ultralyd
latskap lenge leve
![]()
Jeg hadde oul på ski sykehus sist graviditet, nå har vi søkt fødeplass på kalnes så får vel kanskje innkallelse dit denne gangenEr det noen som tilhører ahus her som fikk innkallelse til oul i ski? Har skjønt at de gjør det på ski sykehus. Hadde jo vært veldig greit å slippe å måtte reise så langt.
Ja du gjør vel kanskje det. For ski sykehus er jo en del av ahusJeg hadde oul på ski sykehus sist graviditet, nå har vi søkt fødeplass på kalnes så får vel kanskje innkallelse dit denne gangen![]()