OUL på ahus

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Vet noen om man får med bilder/videoer fra OUL på ahus? Eller bør man ha mobilkamera klart? Koster det evt penger?

Og kan man levere urinprøve på OUL på ahus?

Var på oul på ahus idag[emoji4] du skal bare ha med deg det svangerskapsarket som du har med til legen[emoji4] bilder får du, ikke video[emoji4] ingen urinprøve [emoji4]

Du får bilder hvis du vil, det koster 85,- :) Jeg hadde ikke med urinprøve og det ble ikke spurt etter det.

Var på oul på ahus idag[emoji4] du skal bare ha med deg det svangerskapsarket som du har med til legen[emoji4] bilder får du, ikke video[emoji4] ingen urinprøve [emoji4]

Du får bilder hvis du vil, det koster 85,- :) Jeg hadde ikke med urinprøve og det ble ikke spurt etter det.

Takk for svar [emoji5]
Betaler lett for de bildene der ass [emoji6][emoji176] Men også kjekt å vite vi ikke trenger å ha mobilen klar.

Har egentlig lyst at de sjekker urinen. Får se om jeg tar med og spør pent om de kan analysere den for meg. Har en del kløe og litt svie som aldri gir seg.

jeg betalte å 80 kr for bildene. måtte ta urinprøve da men det er pga den forskningen jeg er med på. men da tissa jeg bare i ett beger der. pleier aldri være noe problem å gå på do på kommando som gravid gitt. hehe

jeg betalte å 80 kr for bildene. måtte ta urinprøve da men det er pga den forskningen jeg er med på. men da tissa jeg bare i ett beger der. pleier aldri være noe problem å gå på do på kommando som gravid gitt. hehe

Hehe, nei det er sant [emoji6]
De kan vel ikke nekte å sjekke urinen min uansett hvis jeg har med. Står ingenting om det i innkallinga da.

Ble det bra bilder? [emoji5]

Hvor lenge varte ultralyden egentlig?

De kan vel ikke nekte å sjekke urinen min uansett hvis jeg har med. Står ingenting om det i innkallinga da.

min varte litt over 30 min for hun sleit med å få ordentlig bilder av lille som lå å snuste på morkkaka og hun tok seg god tid å sjekket nøye alt. ble mange fine biler til slutt

Den varte vel rundt en halvtime. Vår lille var vanskelig å få gode bilder av, morkaka var også litt "i veien" (den ligger foran) men det ble 1 som var OK :) Jeg synes bildene fra TUL ble bedre.

Back
Topp