Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på oul på ahus idag[emoji4] du skal bare ha med deg det svangerskapsarket som du har med til legen[emoji4] bilder får du, ikke video[emoji4] ingen urinprøve [emoji4]
Du får bilder hvis du vil, det koster 85,-Jeg hadde ikke med urinprøve og det ble ikke spurt etter det.
Du får bilder hvis du vil, det koster 85,-Jeg hadde ikke med urinprøve og det ble ikke spurt etter det.
Måtte du betale for bilder?
Jeg fikk de bare i hånda uten å måtte betale...

Jepp. Det stod i innkallelsen også.
Så rart![]()
Måtte du betale for bilder?
Jeg fikk de bare i hånda uten å måtte betale...
Jepp. Det stod i innkallelsen også.
Så rart![]()
jeg betalte å 80 kr for bildene. måtte ta urinprøve da men det er pga den forskningen jeg er med på. men da tissa jeg bare i ett beger der. pleier aldri være noe problem å gå på do på kommando som gravid gitt. hehe
min varte litt over 30 min for hun sleit med å få ordentlig bilder av lille som lå å snuste på morkkaka og hun tok seg god tid å sjekket nøye alt. ble mange fine biler til sluttHehe, nei det er sant [emoji6]
De kan vel ikke nekte å sjekke urinen min uansett hvis jeg har med. Står ingenting om det i innkallinga da.
Ble det bra bilder? [emoji5]
Hvor lenge varte ultralyden egentlig?
Hehe, nei det er sant [emoji6]
De kan vel ikke nekte å sjekke urinen min uansett hvis jeg har med. Står ingenting om det i innkallinga da.
Ble det bra bilder? [emoji5]
Hvor lenge varte ultralyden egentlig?